Det är gratis att dra åt helvete

Men vilken totalt underbar eftermiddag/kväll! Jag riktigt strålar av glädje.

 
Nej, jag är inte bitter. Eller hur det nu var. Suck.  

Och givetvis är det inte MODO som ska dra åt helvete. Inte Linköping heller. Inte domaren. Nä, det är bara en allmän  liten bitterhets-mening och jag vill inte gå in mer på varför.

 

Tung förlust, men som MODO:it har man lärt sig att aldrig tappa hoppet, så det är bara att se framåt.

 

Imorgon kommer min Lurke. Äntligen!



 

Dagens lista:
Dagens citat: (Inte riktigt idag, men idag har ingen människa sagt något roligt faktiskt). "Hon har dessutom skägg, har du märkt det??!!" Jo, Den blonda häxan har ögon för detaljer hon.
Dagens snällaste: Fröken Darling. Hon håller dessutom tummarna för MODO när hon ligger och glassar i solen nere i Thailand.Dessutom min kära mamma som gav mig en påskhare av choklad. Mums!
Dagens idioter: Folk gnäller för att Grey´s anatomy utgår på grund av hockeyn. Men snälla nån! Det är slutspel en gång om året. Det är live. En match kan man inte se i efterhand men det går alldeles utmärkt med en TV-serie. Lägg ner gnällandet.

Nu ska jag snart se på Satc. Yes! Jag funderar på att ta en uppesittarkväll med Macahan och NHL efter det, om jag bara får igång videon.

Kom igen nu MODO, Nashville, Colorado och Philadelphia!

Världshistoriens kortaste inlägg av mig. Där ser ni. Skriver jag kort så blir det otrevligt och bittert. Var glada att jag skriver


Kommentarer
Postat av: Linda

Kunde knappt ha sagt det bättre om dagens idioter! Vi ger aldrig upp hoppet som MODOit! Det här var bara en match, jag struntar i vad tidningarna skriver idag. Det är bara att glömma gårdagen och ta nya tag imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback