Vad roligt allt är

Ja, det finns mycket som är roligare när man egentligen borde skriva en hemtenta. Städa, diska, rensa ur garderoben, dammsuga, tvätta... Ja, listan kan göras lång. Dessvärre har jag dock mest sysselsatt mig med att fundera ut vad jag ska köpa samtidigt som jag skriver ett ord i taget på hemtentan. Om jag bara hade vetat vad man ska skriva i hemtentan hade dte ju inte varit någon konst. Men nu... Suck.

Artiklarna kändes bra i alla fall och jag är nöjd med dem. Det känns positivt!

Vad är det jag vill ha då på nätet?

Dels en massa från
Lagerhaus, men det är så svårt att visa bilder därifrån för man kan inte ta hela bilder. Kanonaffär, men vilket dåligt upplägg.

Men detta kan jag i alla fall visa bilder på:



image16image17image18image19image20

Allt detta från underbara blush som har en hel drös med saker jag vill ha. Detta ovan är dock det som ligger bäst till för att få komma hem till mig i ett litet paket.

Kläder och så har jag köpt alldeles för mycket på senaste tiden, så det ligger jag lite lågt med ett tag.

Men däremot vill jag också ha detta från Hööks:
Teddypad
Komplett pullarträns med underbara tyglar


Sen skulle jag vilja ha ett snyggt, vanligt, hederilt schabrak också med BRA passform. Såna verkar vara svåra att få tag i. Marinblått kanske, eller någon annan färg. Något som blir snyggt till Ullis. Grått, beige, creme?

Jäjä, jag erkänner att jag främst ville visa bilder bara för att staja med hur duktig jag blivit på att lägga in bilder och länka. Men det får ni leva med.

Snart är det Sjunde Himlen och jag ska äntligen få glo på Kevin! Mysigt.

Dessutom har jag kommit en halv sida på hemtentan nu (visserligen så dåligt att det borde strykas, men ändå) och klockan är bara tio över fem. Hepp, hepp, det ordnar sig med lite hockey på!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är duktig du! Jag har inte läst klart litteraturen och inte skrivit ett ord på hemtentamen ännu. Min hjärna är inte vaken än. Det här kommer gå åt pipsvängen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback