Det nya nyårslöftet:

Jag har kommt på ett nytt, ett till. Ett kanonbra:
Jag ska bli mer seriös med att blogga dagligen/kontinuerligt. Se, lär och njut!

Och M, glöm att jag tänker skyddsängla dig nåt. Jag kommer ha fullt upp.

Dagens lista:
Dagens helvete: FÖR HELVETE! Jag klarar inte fler förluster nu! Det går bara inte! Jag hatar Brynäs. Jag hatar Ottawa. Jag hatar för övrigt alla lag utom mina lag.
Dagens pratigaste: Stockholms-fjollan, den lilla gullungen! 90 % av snacket på dagens seminarium stod hon för, trots att hon hade planerat att sitta knäpptyst. Hade jag haft Dagens sötaste/underbaraste med på Dagens lista hade hon vunnit den också, för herregud vad den damen kungar sig!
Dagens suck: Pluggandet och jobbandet.. Och det tycks aldrig ta slut. Tur att jag inte behöver sova nåt utan kan vara uppe dygnet runt. Ungefär. Nu blir det hockeykväll, sedan stallet och sedan skriva om en damhockeymacth och därefter tre-fyra timmars pluggande gällande ett grupparbete. Slutligen blir det att skriva två artiklar om medierna och makten. Gött mos!

Viktigast av allt! Jag har orange strumpor på mig. Lägg på minnet!

AHHHHHHHHH!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker ditt nyårslöfte låter kanon : ) och DU jag klarar inte heller fler förluster nu! ARG ! ! !

Postat av: sofia

mina strumpor är rosa med kaniner på.

tror du mig?

Postat av: Pussy

alltså du, jag då?! *störtflod*

2007-01-09 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback