Hej och hå!

ÄNTLIGEN! 6-1 mot Linköping, och tre starka poäng! Vilka kungar de är!

Canadiens-Flyers står 2-1. Kom igen nu Flyers, idag ska ni plocka hem två fina, starka poäng. Och Kung Peter, måla och assa lite nu tack! Jag vill höra kommentatorerna på radio vråla: "And here´s Forsberg.. Forsberg to Gagne... He turn around.. Back to Forsberg.. Oh what a pass from Forsberg! And Gagne.. he scores! What a set up by Peter Forsbeeeeeeeeeeeeeeerg! He´s amazing! Caadiens just get Forsberged!"

Hahahah! Men vilken jävla lycka! Just nu nätade Pitkänen, och vem stod för passet då? Jo just det! Åhhh! Heja! YEAH!

Jag hinner inte blogga nu, jag måste lyssna på detta!

Nåja, jag har vita strumpor och dagens lista skjuter jag upp till imorgon!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med tre starka poäng igår! Weeiii, så duktiga grabbarna var igår : ) Men tyvärr ingen vinst för Flyers, men en assist av Kungen själv i alla fall och den sägs ha varit läcker : ) Förresten vart köpte du ?Foppa-kepsen??

Postat av: Linda

Vad kul att vi har likadana åsikter om vilka som ska vinna : ) och sen ingen aning om idrottare med funktionshinder. Här är det hockeytime, så allt är prima just nu. Låter inge vidare med sådär mycket plugg, hoppas du överlever : )

2007-01-15 @ 19:42:56
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback