Världens bästa hjältar!

SM-GULD! SM-GULD! SM-GULD! SM-GULD! SM-GULD! SM-GULD! SM-GULD! SM-GULD! SM-GULD! SM-GULD!

image35

Världens största hjältar gjorde det de, och vi fans, drömt om så länge.
De fixade hem Guldet till Ö-vik och de gjorde det på bästa möjliga sätt. Lyckan är total och att se deras glädje när allt var klart var mäktigare än allt. Det slår till och med OS-gulden och det slår Colorados Stanley Cup-vinster. 
Det är större än något annat.



Det här är det absolut största jag varit med om, och jag har
 väntat på den här dagen i nästan 20 år.
Dagen med stort D. Matchen med stort M, och som man visste att det inte fanns en chans att MODO skulle förlora.

Jag älskar det här laget...! Den kämpaviljan, den glöden, den VILJAN!
De är kungar allihop, och de var verkligen värda detta.  Jag har aldrig haft så ont i huvudet, min hals, min fot och min hand men jag älskar detta! Jag har nog aldrig mått så bra!!!

Det enda lilla jag skulle kunna gnälla på, som den cyniska person jag är, så är det ju att jag är här och inte i Ö-vik. Jag skulle ha varit i Ö-vik nu, och det skulle hela Sveriges (och världens) MODO:iter vara.

Nu ska jag fortsätta fira detta!

Kommentarer
Postat av: sherman

Bara att säga: Grattis till guldet!
Skönt att ni satte slakabönderna på plats.

2007-04-15 @ 03:03:50
Postat av: Linda

Du skulle ha varit i Ö-vik, det var något alldeles extra : )

Postat av: Morran

Ja! Gud vad arg jag är att jag inte var frisk och kunde åka. Fan! Och jag älskar "sången" Salle och compani sjöng, som du skrev i din blogg! Underbart!

2007-04-18 @ 12:50:34
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Postat av: EMMA

Jag såg GULD-matchen live! :D Mitt livs största ögonblick, kommer aldrig glömma en sekund av den kvällen. MODO - MITT ALLT, MITT LIV.

2007-05-14 @ 21:18:00
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback