Forsbergs comeback: "Det känns bra fysiskt"

Succé från start, oh my!

Med tanke på hans skadebekymmer med foten och att det är första matchen nu så får man helt klart säga att det var en succé. Icebreakers slog IFK Helsingfors med 7-4 och Kung Forsberg gjorde själv två av dessa och assisterade sedan till ytterligare tre.

Men allra mest glädjande var dock det faktum att han tyckte det kändes bra. Den glädjen ligger på 100 på en skala mellan 0-10. Orosmolnet var förstås att han kände av såret...

Att jämföra en uppvisningsmatch med en säsong i NHL eller ES är förstås omöjligt, men det är ändå ett positivt besked. Dessutom verkade han riktigt, riktigt sugen och glad.

image232



Läs mer om matchen här och här!

Inte mycket till bloggande här inte, men dagen med stort D är imorgon och jag måste förbereda. Så tjipp, tjipp!

image144



Kommentarer
Postat av: christopher

Tack! Det var mycket snällt skrivet. Jag är egentligen en ganska glad själ, men när jag skriver brukar det bli ganska mycket ångest. Bloggandet brukar fungerar som en form av reflektionsforum där jag brukar försöka
förstå mitt liv.
Vad är det du läser i karlstad?

2007-08-03 @ 17:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback