Grattis Häx!

Världens bästa blonda Häxa och Lisa-Fisa blir idag 21 år. Det kan man inte tro, men GRATTIS!

Som den magnifika vän jag har, har jag förstås knåpat ihop ett grattis-kort utan dess like i fantastiska programmet Paint. Det negativa är att det inte riktigt blev som jag ville. Det positiva är att i alla fall inte allt blev fel. Det blev ju trots allt något.



image231


Denna lilla dam är extremt underbar, på nästan alla sätt och vis.

Nåväl.

GRATTIS!


Födelsedagsfesten blir dock på lördag. Då blir det grejer, Häx lilla!

Kommentarer
Postat av: Fjoll

Ja, på lördag blir det grejer! Muhaaa! :D
Var du föresten tvungen att göra grattis-kortet i MODO-färger? ;)

Postat av: Sandra

Ja det känns bra att jag har fått sakerna nu :) Har använt lite mineral veil på min nuvaranda founadtion, det blir ju inte perfekt, men det har blivit bättre. Med i.d.'s foundation blir det förhoppningsvis ännu bättre ;) Tycker dock det känns lite onödigt med kabiku-borsten, eller vad den du heter :P Men alla insisterar ju på att man måste ha den så ;) Jag ska ev gå till min arbetskamrats skola och testa en färg, annars blir det nog Åhléns city, dom har också i.d. :) Är du nöjd med din färg? Åh, vilken otur :( Jag håller tummarna för dig och hoppas att du hittar klänningen! Kram

2007-08-03 @ 08:55:07
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Lisa

Aaw, jag blir ju nästan rörd till tårar! Tur att Fjoll klargjorde det där med färgerna, jag trodde ju det var italiens flagga ;)

2007-08-03 @ 14:46:40
Postat av: sassa

du har aldrig funderat på ps??;) paint e inte din grej marre! haha:p
ja va i norge i helgen förresten..blir nog d i höst:)

2007-08-06 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback