Mikael Persbrandt är min exemplariska dejt

Herregud, vilken totalt skräll. Inte. Enligt detta test (snott av Anna) passar Mikael Persbrandt mig exemplariskt.

image287


Det var med stort nöje jag såg person efter person trilla bort, och med stor glädje kunde jag sedan se att Persbrandt var den som fanns kvar. Nu är han ju visserligen kanske lite gammal för mig, men jag är inte kräsen. Han är het och han har pengar, det kan jag nöja mig med.

Gör testet nu!

---

Herregud. Det blev både chips, cola och choklad och musik och film. Och jag är mycket gladare nu. Dessutom ska jag jobba imorgon och det känns helbra. Pengar, pengar in till min skrala kassa. Jag har nu bestämt att lägga ner min ångest över min ekonomi samt vårens studier tillsvidare. Det där kan jag fundera på till veckan istället. Inget blir bättre av att ha ångest över det redan nu.

MODO Hockeys hemsida vill fortfarande inte fungera, men rapporter säger att det ska ha varit grymt drag uppe i SBA idag, men att Forsberg inte presenterades som nyförvärv. Nåväl, det var nog mest ett önsketänkande. Jag vet ju heller inte vad jag helst önskar. Det är svårt det där.

Min kära mor har fixat Photoshop åt mig nu (hör ni det, Stockholmsfjollan och Blonda Häxan!) så nu ska jag leka lite och testa mig fram. Mycket värre än mina mästerligheter i paint kan det väl knappast bli. Sedan ska jag försöka komma i säng innan ett, så kanske jag är pigg imorgon på jobbet.

image277



Kommentarer
Postat av: Blonda Häxa

Mohaha, jag fick Alexander Skarsgård! Ska bli intressant att se vad du fixar för vackra collage i PS ;) När blir vår dejt förresten?? Kan du få ordning på din jävla msn nån gång tror du?!

2007-08-12 @ 15:10:12
Postat av: Sandra

Mikael är inte så dum han ;) "Det är inte pistolen du ser, det är bara kuken" Haha, han är så klockren ;) Okej, MQ brukar ju ha Friis, ska ta mig en titt :)

Postat av: Fjoll

Jag fick Fredrik Ljungberg :D
Men dejt i morgon då tjejer. Jag ringer om ni inte ger besked era blåbärsmongon!

2007-08-13 @ 14:03:38
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Morran

Häx: Det kommer nog dröja ett tag innan det blir några kollage. Jag fattar ingenting.

2007-08-13 @ 16:00:37
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Postat av: Malin

Jag fick Måns Zelmerlöw =D

2007-09-20 @ 16:52:59
URL: http://malleliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback