Öppet brev till Giorgio Armani

Med stor förfäran kunde jag läsa häromdagen att dina kläder faktiskt inte görs i storlek XXL. Detta hade förstås inte upprört mig om det inte vore för att världens bästa hockeyspelare behöver just denna storlek. Jag tycker det är riktigt synd att denne gudarnas man ska behöva avstå från att handla dina mästerliga kläder och istället få välja Prada för att få plats i kläderna.

Jag har en enkel och simpel önskan, och det är helt enkelt att du genast ser till att kläderna sys upp i XXL och helst av allt gratis måttsys för att passa honom på allra bästa vis. Givetvis gratis.

Jag vet att hockeyintresset i Italien inte är något vidare, men jag antar att Du som den stora modeskapare Du är, har en sådan intelligens och begåvning att Du upptäckt sportvärldens magiska under och då särskilt hockeyn och Du borde därmed ha uppmärksammat Peter Forsbergs gudomlighet. Om så inte är fallet, är jag inte speciellt svår utan kan tänka mig en middag tillsammans med Dig för att dricka lite vin och på ett trevligt och intressant vis gå igenom varför denne man kallas världens bästa hockeyspelare och Gud.

Om inte mitt minne sviker klär Du Chelsea, så nu är det dags att klä även hockeyspelarna. Du kanske missat det, men de så kallade "Foppa-tofflorna" har nått enorma försäsljningssiffror. Du ser, det Kung Forsberg klär sig i säljer som Armani under Oscarsgalan. Med andra ord: Klä Forsberg i Armani, och vi har snart hela hockeyvärlden klädda i Armani.

Slutligen skulle en Armaniklädd Forsberg också resultera i att jag tar mina sparpengar och investerar i en hel Armani-garderob. Och det har jag alltid önskat mig.

Vi har alla massor att vinna på detta, så sätt nu igång.

Med vänliga hälsningar
Kung Forsbergs högra hand

Kommentarer
Postat av: courageo

Haha ja jag får väl göra det! :D
Ja det gör vi säkert! Vi ska gå omkring i stan från 7 på morgonen, och förmodligen häcka vid arenan några timmar innan matchen också. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback