Positivt besked

Världens bästa Mattias Timander ska enligt Harald Lückner med största sannolikhet vara spelklar till premiären. Ett riktigt positivt besked, med andra ord.


image281


"Backklippan Mattias Timander" kallas han i Expressens artikel. Men klippa och klippa... Det tycker jag är lite snålt tilltaget som beskrivning av den giganten. Han är utan tvivel Elitseriens bäste defensive back och den vilja, laganda och ledaregenskaper han visar på isen väger lika tungt som han själv. Han spelar bestämt och enkelt och gör inga misstag. En backklippa i alla väder, men hallå Expressen! Lite mer kan han hyllas. Backgiganten allra minst.

Nu längtar jag efter att MODOs hemsida ska fungera så man kan få lite information om den dagen däruppe och internmatchen.

---

Ett mindre positivt besked är att jag inte lyckats ställa om dygnet. Det kommer bli en trevlig arbetsdag för mig imorgon.

Nu har Fröken Bitter ändrat från Göteborg till Finland. Hoho!

image277



Kommentarer
Postat av: courageo

Haha! Men det är rätt svårt att handla i webbshopen. Man vet inte om de räknar i herrstorlek och hur en medium är tex. De använder ju olika tröjmärken hela tiden så man måste ju chansa. Härligt med Timander! Mindre härligt med hemsidan som inte fungerar IGEN! Trodde de hade löst alla server-problem nu men icke. Är det en speciell Foppa-nyhet på gång kanske?? ;);)

Postat av: sassa

timander hit timander dit. va fan e du inte på hamnfesten för?! idiot.

2007-08-11 @ 13:54:19
Postat av: Morran

Sassa: Inga pengar ju, pucko. ;) Haha. Och imorgon ska jag jobba.

2007-08-11 @ 17:54:54
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Postat av: Linda

Vilkent glatt besked! Nu blev jag glad :)

2007-08-13 @ 14:45:34
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback