Bubblor är bra

Fröken Bitter uppvisar sin filosofiska sida: "Bubblor är bra. Tänk vad världen vore lycklig om alla omgavs av miljoner av såpbubblor varje dag. Jag önskar att jag kunde spräcka mina bubblor.."

Det där gör mig alltid så glad. Det är så härligt mycket Fröken Bitter över de orden.

Imorgon ska jag åka in till stan och försöka komma hem med dessa tre. Jag har bara headruschen sen tidigare, och den är kanonbra. Just nu är det ett erbjudande så man får headruschen och queen for a day för 239 kronor totalt, så då måste jag köpa dessa två. Dessutom verkar Superstar bra den också till mitt hår, och då skulle jag bli förvånad om inte den också slinker med hem.



         
image194                                             image196

 
Superstar * Superstar Queen For A Day * Headrush



Tigi Bed Head Superstar:  
En fönlotion som pumpar upp volymen på höjden och som skyddar håret från all värme. Fantastisk på tunna fina hår. Denna lotion är värmeaktiverande. Kombinera med Superstar Queen for a dayför maximal volym.

Tigi Bed Head Superstar Queen For A Day:
Spraya i hela håret för att få ditt hår fylligare och tjockare. Stadgan håller ditt hår på plats hela dagen och hjälper hala, glatta håratt inte falla ihop. Konditionerar håret & skyddar mot solen. Ej värme aktiverande.

Tigi Bed Head Headrush:
Ett glansspray utan stadga som gör att håret ser friskt & hälsosamt ut. Framhäver färg och slingor utan att tynga ned håret. Blås med kall luft på fönen på samma gång du sprayar för att få fin separation till håret.

Någon som har dessa (speciellt de två till vänster)? Vad tycker ni om dem?

image144




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har tyvärr inte testat någon av dessa hårprodukter. Men ska du till Leksand nästa helg? :)

Postat av: Linda

Vilken sammanträffande :) Jag vill så gärna åka, men det ser ganska mörkt ut att få med sig någon, så går det inga bra tåg! Buhu! Men finns ju bil, jag ska fixa detta, vill så gärna dit :) Hur går det för dig?

2007-07-25 @ 13:16:21
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: courageo

Jag ska till Övik. JAG SKA TILL ÖVIK! :D:D:D MODO - TIMRÅ, 29 september!

2007-07-25 @ 19:22:12
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: courageo

Hej!
Jag har ett sånt linne i grått också. Det finns även i vitt. Det gråa köpte jag för 199, och det svarta för 79, rea. :)
Nej, jag ska inte kolla. Det är för långt att åka. Jag skulle åkt när de var i Örebro förra året, men då ville ingen skjutsa. :/
Ha det bäst!

2007-07-25 @ 19:50:05
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback