En diplomatisk och fördomsfull realist med ett hjärta av sten

Det är visst jag det, enligt GP Attityds ytterst roliga tester. Du hittar testerna här.

Jag testede först hur politiskt korrekt jag är:

Resultat:
PK-faktor: 35%
Du är trots allt beredd att försvara yttrandefriheten till dess spets och därmed även låta också politiskt inkorrekta individer komma till tals. I grund och botten tycker du att det är kaféägarens sak att avgöra vad de ljuvliga kakaofyllda bollarna ska kallas.
Man skulle nog kunna kalla dig för realist, även fast det ibland skulle råka kränka någon en smula.
"Jag kanske ogillar din åsikt men jag försvarar med näbbar och klor din rätt att uttala den", som Voltaire sa, är ditt motto.

Därefter kollade jag min emo-grad:

Resultat:
Normal
Du är inte så mycket emo, och dina vänner är nog glada för det. Men du kan ändå visa dina känslor, du är musikintresserad och rätt normal. Akta dig för att fastna i emo-träsket bara.

eller

Stenhjärta
Märkeskläder och ett hjärta av sten. Som du kanske inte vet står emo för emotional, och du är så långt ifrån emo man kan komma. Är du rädd för att visa dina känslor? Det skulle nog inte skada om du öppnar dig lite mer. Att dela med sig av sina känslor i lagom dos kan nog till och med vara bra.

Det resultat blev olika beroende på om jag valde märkeskläder eller inte, och eftersom jag väl får se mig som delad där så blir det båda resultaten jag tar med.

Sedan testade jag hur mycket hip-hop jag var.

Resultat:
Den vilsne
Drömmare! Du är osäker på dig själv och drömmer om att få hänga med de tunga och respekterade hiphoparna. Men då du visar tecken på osäkerhet gällande din läggning till hiphopen vägrar omgivningen att acceptera dig. Du måste våga fly från pop och ballader. Kanske skall du först ta reda på vem du egentligen är innan du går in i ett förhållande med hiphopen?

Mycket har jag hört, men vilsen var något nytt. Och jag får nog VERKLIGEN rannsaka mig själv innan jag går in i ett förhållande med hiphopen.

Här hittade man också en fråga (eller snarare alternativet) som jag vill höja till skyarna för dess totala fyndighet och tip-top humor:

image173


Vidare till testet om hur fördomsfull man är:

Resultat:
Fördomsfull
Du är så fördomsfull att Bush och hans utspel mot muslimernas så kallade ondska framstår som påläst i jämförelse. Snälla vännen - rensa hjärnan från skit.


Här hittade vi dagens andre roligaste fråga (eller ja, alternativet):

image174



Sedan var det slutligen dags för att testa vilken valtyp man är.

Resultat:
Diplomaten
Du är en diplomat utan dess like. Politiken fick du i dig i modersmjölken, dina välbärgade och intellektuella föräldrar var noga med att poängtera värdet i demokratin och varje medborgares ansvar. Du tycker att det är upp till var och en om man vill lyckas. Din individuella människosyn har gjort dig något blå. Du är relativt kunnig men framförallt verbalt begåvad och kan tack vare dina språkliga talanger komma långt i dom fina salongerna. Du har välformulerade åsikter om det mesta, men frågan är om det egentligen inte är kvalificerad ordbajs? Du får ursäkta men vi vill påstå att du innanför ditt fina skal endast är en simpel brat som vill att man sänker skatterna. Rösta på högeralliansen i valet så kan du vara säker på den förändringen i alla fall.

---

Fler test blir det imorgon. Nu ska jag äta min kycklingsallad och sedan ska jag försöka komma i säng skapligt tidigt.

image144



Kommentarer
Postat av: Fjoll

"Kvalificerad ordbajs" :love: Jag är kär i den analysen! Allt med ordbajs i är fantastisk! :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback