Hårdträning

Tog ut mig så mycket jag kunde nu när jag joggade, och det kändes hur bra som helst. Träningen går bättre och bättre och som jag skrev igår verkar det som jag kommer nå mitt mål konditionsmässigt snabbare än vad jag räknat med. Förhoppningsvis kommer det dessutom blir enklare och roligare att träna ordentligt om jag också ser till att ta med det i bloggen och mäta resultaten. Jag joggade sträckan jag skulle på bättre tid än vad jag räknat med, och nästa träningspass hoppas jag kunna klara av den sträckan på ytterligare kortare tid.

Har just kommit tillbaka från joggingen samt en sväng till macken och inhandlat SOLO, så nu har jag just peelat ansiktet med
Ole Walnut Compexion Srub och sitter nu med Ole Firm Action Pore Refining Mask. När den är klar ska jag hoppa in i duschen och ta en lång dusch och peela kroppen samt köra en inpackning i håret. Håret känns ganska risigt just nu, så det är mer än välbehövligt. Efter duschen tänker jag slänga mig i soffan oh läsa senaste numret av SOLO. Skönt värre, jag har massor av läsning nu. Senaste Cosmo och VR har heller inte hunnit läsats igenom helt ännu.

Enda minuset gällande träningen nu är att jag inte har några bra skor, ett ganska stort minus alltså. De jag har nu är egentligen för små och några andra skor lämpliga för träning har jag inte. Just nu har jag heller inga pengar att köpa några nya skor för, så jag får hålla till godo med dessa så länge och sen leta efter ett par i höst. Till att börja med ska jag nog leta lite här hemme, för det borde finnas ett par passande joggingskor någonstans i all röran.

Imorgon tänkte jag ta en vilodag från joggandet. Istället ska jag ägna dagen åt att storstäda stallet och sadelkammaren.

Nu, duschen.


image144


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback