Hyllningskrönika från Denver Post

Bara två dagar kvar nu till The Gods födelsedag, och det är inget som gått folket i Denver förbi. Det kan man ju också förstå.

Woody Paige skriver i Denver Post
en krönika om vår kung, och precis som väntat är det också en ren hyllning. Dessutom passar han också på att gratta i förskott.


image185



Jag hittade krönikan tack vare Aftonbladet. Tack och bock. Min besynnerliga lilla hjärna har nämligen inte tänkt på att Denver Post kan vara bra att läsa även sommartid.

image144



Kommentarer
Postat av: courageo

Tack så mycket! :D Ja, måste läsa ikapp din också, har varit i Övik 2 veckor. :D Har du det bra annars då?

Postat av: courageo

Ja Affleck ser inte för dum ut. ;) Ännu bättre blev det ju när han lämnade Lopez.

2007-07-18 @ 19:29:47
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Sandra

En jobbarkompis till mig som utbildar sig till hudterapeut tipsade mig faktiskt om i.d idag, det lät riktigt bra. Hon sa ungefär samma som dig. Men blir man inte glansig någonting alls? Isf verkar det super. Tyckte dock det verkade lite krångligt med att man måste köpa speciella borstar.. Har du det? Ja, ett inlägg om det skulle vara toppen :) Du får gärna visa med bilder på produkterna :) Kram

2007-07-18 @ 22:13:07
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Hej! Jag glömde svara på din fråga. Men jag vet faktiskt inte vilken skillnad det är från universitet och folkhögskola vad gäller teori. Jag har inte läst på universitet än så det är svårt att jämföra. Du får kolla kursinnehåll på både universitet och folkhögskola och själv jämföra. Lycka till!

2007-07-20 @ 10:31:07
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback