Ingenting är absolut

Vad tycker ni om den här?

image159


Den ska visst vara något i klass med Foppa, fast för att skapa volym då istället för som hockeygud.

Men hur bra är den?

Bellbox skriver följande om produkten:

Schwarzkopf Osis Dust It
-Lätt puder som ger textur med matt effekt. Medium kontroll och separation. Användning: Kreativ styling på torrt hår. Pudra en liten mängd puder i handflatan och gnugga, kamma igenom med fingrarna, lyft in i botten.


Innebär det att den fungerar ungefär som ett torrschampo? Tenderar ett mörkt hår att se "dammigt" ut? Luktar den?

---

Helgen tillbringades tillsammans med mina gamla tjejkompisar från gymnasiet, och precis som väntat hade vi hur trevligt som helst.

"Ingenting är absolut" är ett uttryck som jag funderat över en hel del. Vilka djupa diskussioner man kan få ut av just den meningen. Jag fick som förslag att trycka upp uttrycket på en T-shirt och strosa runt och se vilka underliga människor som kan tänkas vara intresserade av att penetrera just begreppen ingenting och absolut.

Helgen innehöll förstås en rad djupa ämnen, men mer om penetrerande och djup, och i vissa (olyckliga!) fall ingenting. Men inte så mycket absolut och filosofiskt tänkande. Med andra ord, en lyckad tjejhelg!

---

Stockholmsfjollan: Jag är i behov av dig. Jag drabbas av både det ena och det andra (betydligt värre än elefantfot!) om inte du räddar mig snarast möjligt. Bloggen vill inte ha svarta ramar längre, och Den Blonda Häxans knapp behöver fixas.

Mitt huvud sprängs om inte jag lägger mig och sover nu. I min egen säng som inte är stenhård och tar död på vartenda ben i kroppen!

Gonatt!


image144


Kommentarer
Postat av: Fjoll

Naw, du saknar mig! :D Jobbar just nu, men är väl hemma till 17 i alla fall. Du får väl ringa eller skicka ett beskrivande mail eller nåt så ska Geniet lösa dina bloggproblem.
Btw, ang. hårpudret. Min kompis hade det och tyckte att det gav väldigt bra volym, men tyvärr fick hon utslag i hårbotten eftersom pudret var så uttorkande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback