Ja må hon leva!



Grattis Victoria!


image167



Kronprinsessan Victoria blir som bekant 30 år idag, och oavsett om jag tycker det här landet borde vara en republik istället för monarki eller inte, så är jag den första att med glädje hissa just Victoria. Jag är inte vare sig för eller emot monarkin*, utan känner mig just nu inte alltför påläst för att bestämma mig. Det finns för- och nackdelar med både monarki och republik, och fram till dess att jag sett över detta håller jag mig helt neutral.

Men Victoria som person tycker jag är en bra förebild och jag gillar henne skarpt. Delvis för att hon är ett stort fan av The God och också vän men honom, men också för att jag gillar hennes sätt att visa sig personlig.

---

Jag har inte orkat mig ut och träna än. Det spöregnar och jag känner mig inte alls peppad att gå ut och bli genomblöt innan jag ens hunnit värma upp. Istället hängde jag med mamma in till stan och postade ett paket samt handlade till min sallad som jag ska sätta igång med lite senare. Detta blir det:

- kyckling
- rostade solrosfrön 
- sojabönor
- fetaost
- jordnötter
- avokado
- vindruvor

Mumsigt värre, hoppas jag.

Funderar på att ta en kortare joggingtur idag. Bättre att komma ut en liten sväng än inte alls.

Nu blir det stallet. Tjipp!

image144



*Nåja. Ska jag vara ärlig skulle jag så klart helst se Sverige som en republik om det är Kung Forsberg som styr. Och jag skulle gärna vara hans högra hand. Det ska jag inte sticka under stol med.


Kommentarer
Postat av: sassa

foppas högra hand?! hahahhaha. ne men hller me om att victoria e bra. :)

2007-07-14 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback