Jordgubbsträd

Idag kom mitt supersöta jordgubbshalsband från cocoo! Det var minst lika fint i verkligheten och jag är supernöjd! Riktigt snabb leverans också.

Dessutom har jag lite saker från IKEA och Åhléns som jag vill ha nu genast. Jag har drömt om den där hyllan länge nu, och lådorna skulle vara perfekt att ha kläder, tidningar och liknande i ståendes på vissa av hyllplanen. Skitsnyggt! Ett sådant träd köpte jag till Murke i födelsedagspresent, och nu vill jag ha ett själv. Min fina jordgubbe kommer passa jättebra i det fina trädet. Ett riktigt jordgubbsträd. Ahhh, vad ja vill ha!


143768-228


Dessutom har jag beställt tågbiljett upp till Sundsvall och Fröken Bitter nu. Jag åker 26:e september och hem den 1:e oktober, vilket innebär att jag dels kommer foira min 20-årsdag där uppe och dels kommer se MODO spöa Timrå dagen före. Känns gött. Dessutom fick jag biljetterna, tur och retur, för ynka 275 kronor. Det är halva priset av vad jag annars brukar få betala för en enkelbiljett! Se där, det lönar sig att vara ute i tid.

 Nu ska jag läsa lite Schulman! Karln har ju gift sig!

image144


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med billiga tågbiljetter :) Jag vill också upp då, så jag ska se vad jag kan göra för att åka upp och se matchen jag med :) Schulmans äger, jag läser alla tres (alla tre heter ju Schulman nu)bloggar och snart börjar deras mamma blogga med :)
Får se till att fixa det idag som sagt, annars kan jag beställa tre nya biljetter, så vi får sitta bredvid varandra? För man kan inte hämta utan endast en biljett när man har besällt två och jag får inte med mig någon mer.

Postat av: Sandra

Okej, men det låter jättebra :) Man kan leva på en provburk länge, något jag borde testa kanske :) Underbart halsband, älskar det :)

2007-07-31 @ 10:30:31
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: klänningar

bloggar du om kläder eller mode ? då kan du vinna presentkort.



Mera infor finns på www.fashioncorner.se/partners.asp

2009-03-18 @ 10:25:37
URL: http://www.fashioncorner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback