Man ska inte härledas av en människas fula yttre

...Hennes inre kan vara ännu fulare!
Carl Hammarén

Hahaha!


image157


(Devil från denna sida)

Hoppas alla ser att mina kunskaper i paint bara blir bättre och bättre. Så ofantligt mycket skarvar är det inte, och ja... Det.. Det var bra tänkt åtminstone!

Nu så här i efterhand kommer jag på att det inte alls var bra tänkt, eftersom det ser ut som djävulen ska laga oss till middag och inte att vi alla har ett ännu fulare inre ( = är en djävul). Nåja, jag är ingen expert på sådant. Man kan inte vara bra på allt, det är det bara Peter Forsberg som kan.

I alla fall är jag rätt nöjd med att ha handlat inför morgondagens träff med tjejerna (JAG har alltså handlat mat! I TID!!) och att jag städat.

---

Jag har just hittat mitt förmodade schema för hösten, och första veckorna ser härligt bra ut i alla fall. Dessutom har jag kollat in litteraturen och upptäckt att jag nog kommer att kunna få 200 kronor över varje månad, då litteraturen verkar bli billigare än vad jag räknat med.

---

Mobil-lek denna gång. Taget från Anna.

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?

"God morgon lilla Marie. Hoppas du sovit gott, det har inte jag men söndagar är ju skitkul eller inte. Hoppas du får en bra dag, vi hörs ikväll!"

Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et? 
Herr Trötter

Vad står det i sms:et under?
"Grattis! Idag är internationella dagen för de felfria och extremt attraktiva. Sänd detta till alla som passar beskrivningen. Sänd  ej i retur tack, inkorgen är full!"  Tack, tack, tack för att det inte verkade finnas en tanke på att MIN inkorg skulle vara full. Herrejösses! Dumma, dumma Räkan.

Vem skickade det sms:et?
Räkan

Vilka sms gör dig gladast?
Sms från Fröken Bitter där hon berättar hur slut hon tycker Foppa är. Då blir jag alltid på bra huör och skrattar åt hennes bitterhet.

Hur många sms har du i inkorgen?
Ingen aning

Vad står det i ditt 34:e sms? 
"Vart är du Marie?! Ville prata med dig i telefonen och du svarar inte. Nu funderar jag på att se på film istället så hör av dig gärna snart" Ersätta mig med film?!
 
Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
"Har du något hett tips på vad jag kan göra? ;) puss"

Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
"Gud vad skönt! Helt ärligt så älskar jag alkoholens dimma... Det ordnade sig! Gud vad skönt!" Hahahaha!

Och i det 3:e?
"LEVER NI?! :eek:"

Vad står det i ditt mest privata sms?

Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått? 
"Du är den mest karismatiska person jag vet. Jag älskar dig!"

Vad har du för mobil?
En panasonic som är superkass men snäll när han vill.

---


Mitt knä känns bra och nu ska jag försöka få med mig Majk ut och träna. Jag behöver en hare!

Jässjäss.

image144



Kommentarer
Postat av: Häx

Om Djävulen skulle laga oss till middag skulle han förmodligen dö av förgiftning! Och nej, jag ser inte att dina kunskaper i Paint blir bättre och bättre, det där collaget är en tragedi!! :P
Kan ifs bero på att du använder just Paint...Tacka vet jag PSCS liksom!

2007-07-06 @ 21:31:41
Postat av: Linda

Hihi...vilken rolig sms-lek : ) och du det skulle vara rätt kul om Calle kom till Hockeykväll. Han och Wikegård tillsammans : ) Men som du säger så kanske det skulle behövas någon erfaren programledare med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback