Sorg

Nu har det som inte fick hända hänt.

Mitt gudomligt söta halsband från Asos är nu slut, och det kommer alltså inte att komma hem till mig och få hänga runt min hals och ha det trevligt och lyssna på hur mitt hjärta slår för MODO och popcorn.

Nej, nu kommer det få hänga runt någon annans hals, och säkert ha det ruggigt otrevligt. Rest in piece.



image199



Det finns ett i
svart, men det är ju inte samma sak. Det är lite som att jämföra Macahan med Lilla huset på prärien liksom. Det blir bara tragik av det hela istället.

Stackars, stackars mig.

Nu har jag bittert fått lärt mig en läxa. Vänta aldrig med att beställa saker du vill ha, bara för att betala räkningar. Köp det du vill ha och lägg sedan räkningarna i en papperskorg och dra sedan lott bland räkningarna om vem som ska få ha turen att bli betald den månaden.

Herregud! Kan man köpa det svarta och måla det rött?! Vad som helst, bara jag får mitt röda!

Nu ska jag lägga mig och grina lite. Sen ska jag vakna och glädjas över att det bara är en vecka och en dag kvar till Icebreakers-matchen.

Ahapp.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har faktiskt inte kommit iväg till Rusta än, men ska försöka göra det så fort som möjligt, man måste ju passa på ;) Det låter jättebra det du säger om i.d. Ska gå till Åhléns och prova ut mig färg, sen ska jag betälla på Tradera :) Hudvårdsprodukterna låter jättebra, men ska behålla mina gamla så länge och testa i.d sminket och hoppas att det fungerar :) Annars testar jag nog dom från Ole också :)

Postat av: Sandra

Förresten, jag köpte ett liknande halsband för 100:- på Pepper, vet inte om Pepper finns där du bor, men halsbanden går säkert att hitta på fler ställen :) Hörde att Guldfynd hade fina också :)

2007-07-26 @ 07:53:01
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Linda

Härligt att ha en bil iaf : ) Det är det jag inte vet än om jag har. Men känns lite drygt att sitta och köra själv i 60 mil nästan. Men därför ska jag försöka få med mig någon, jag tjatar på min bror! HEHE! Jaaa, det skulle verkligen vara kul om vi kunde få biljetter bredvid varandra i såna fall : )

2007-07-26 @ 09:38:15
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback