Århundradets festligaste citat:

"Jaja, gör vad som helst bara ni inte blandar in mig"


Angående om att inte dra in någon som i högsta grad är iblandad, eftersom personen var den som stod i fokus.

---

Min och
Fröken Bitters för alltid, eviga favorit!

---

Dagens musiktips:

Losing My Religion - R.E.M



Perfekt låt att lyssna på om, och om igen. Bara nu har jag lyssnat på den fem gånger tror jag.

Dagens lista:
Dagens fundering 1: Är det så att min rädsla för knivar påverkar min förmåga att skadas av dem? Min finger är gravt knivskuren, och som vanligt så känns det så där. Men ja, jag vill inte gnälla.
Dagens fundering 2: Organdonationer. Det ska jag fortsätta surra om imorgon.
Dagens fundering 3: Hur vet man om man gnäller för att man är klen eller för att man behöver? Behöver man någonsin göra det? Kung Forsberg gör det inte, men då är han också mer än oss andra. Gudar är starkare och klarar allt.

Alla mina tidningar är i en miserabel oreda! Imorgon måste jag sortera dem. Tidningar är som guld för mig, och att de ligger huller om buller istället för placerade i rätt tidningshållare och i rätt ordning gör mig paranoid.

image33



Kommentarer
Postat av: Linda

Oh, jag bara älskar REM - Losing My Religion. Den är för övrigt med i Beverly Hills då Brenda och Dylan gör slut, då lyssnar Brenda på den hela tiden och är ledsen : /


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback