Jag trodde aldrig att jag skulle säga det...

... Men jag är innerligt trött på att Läsa om The God nu.

Eller snarare om hans skador, förstås. Jag läser om honom med ofattbart stort nöje, men att läsa om skadorna och olika ingrepp gör mig alltid ledsen.

Detta var ju den sommar han äntligen skulle få ta det lugnt, ägna sommarledigheten åt golf, trav, bad, familjen, vänner, Michelle (gör henne med barn!!! Vi vill ha små mini-Foppisar! Haha!) Ja, men göra allt roligt istället för att tillbringa hela sommaren på operationsbordet och på träningscykeln för rehab för miljonte gången.

Istället verkar ännu ett ingrepp vara nödvändigt. Jag hoppas bara att det blir bra sen, och att inget nytt (och större) ingrepp behövs längre fram.

Enligt
Aftonbladet gjordes ingreppet redan igår, och Expressen skriver att det är felaktigt och istället ska göras idag. Jag håller tummarna för operationen idag. Artikeln i Expressen är skriven av Gunnar Nordström, och han är den svenska hockeyjournalist på dessa tidningar som jag har stört förtroende för. Dessutom vet jag att Peter Forsberg själv sätter stort förtroende till Nordström. Dessutom kan jag ju inte hålla tummarna för operationen om den var igår, därför får vi hoppas det är idag. Men, men... Det återstår att se om operationen gjorts, eller ska göras. Huvudsaken är att det blir bra, och att ALLT blir bra. Han är värd det.

Jag vill inte se fler sådana här bilder:

image123

Jag vill istället se fler sådana här:

image124

Det, och Peter Forsberg i MODO-tröja lyfta Le Mat.

Det skulle vara att "ALLT blir bra".

---

Nu är det dags att göra sig iordning för att jobba. Jässjäss.

Tjing!


image33

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan bara hålla med dig om det du skriver. Vi vill höra en massa bra saker om Foppa, inte om hans skador. Vi får hoppas att titthålsoperationen gick bra igår (det var igår och inte i onsdags som Aftonbladet skrev). Det som Gunnar Nordström inte vet om hockey är inte värt att veta, säger Foppa. Därför tror vi mer på Nordström!

Postat av: courageo

Jag var på golfbanan 30 juni, och då haltade han lite bara. Men gick utan kryckor eller nåt, så det såg bra ut. Hoppas hoppas!

2007-07-18 @ 20:03:41
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback