Nu är det officiellt

Nina Hemmingsson tycks skugga mig. Jag misstänker dessutom starkt att Fröken Bitter säljer historierna om mig till henne. Hur skulle hon annars ha råd med all den där gourmematen hon äter sju dagar i veckan året om (förrutom de dagar hon är hos mig, då äter hon makaroner och korv)?!

Här är Bitters eget inlägg om historien:

Tänk om det hade gått så här.. reaktionen är i alla fall en klockren analys på den Schizofrena..


image120



Fast å andra sidan.. chef, tummen på det rätta stället och potent* är väl inte direkt vad vi väntar oss heller så det skulle omöjligen kunna inträffa.. Eller vad säger du Morran? roflJag ställer mig frågan ofta om det är så att den här Nina Hemmingsson har skuggat och analyserat min högst intressante vän från Värmland..

* Motsvarigheten till impotent.. ?


***

Japp. Helt klart skuggar Hemmingsson mig. Jag hoppas dock Bitter tjänar åengar på mig. Något ska hon väl ha ut... Kan inte vara lätt att vara Timråtattare och vän med en MODO:it. Mindervärdskomplex de luxe!

***

image111

Ditt boende
- Hur bor du? (lägenhet, hus, studentkorridor etc) Vilken våning & vilken storlek? Med vem? (djur, människor etc).
Hus. Stort, gult hus med pappa, bror och djur.

- Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte? Har flyttat en gång, när jag var liten så jag minns inget av det. Vill och vill flytta.. Jag vill bo i Övik och USA, men jag trivs här också.
- Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån? Bor fortfarande hemma och när jag flyttar hemifrån beror mycket på hur det blir med utbildning och hästar.
- Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte? Grannarna just här är inte alls i min ålder (pensionärer eller småbarn) men å andra sidan räknar jag hela staden som grannar typ, så ja.
- Vad har du av följande: (Badkar/dusch), (balkong/altan/uteplats/trädgård), (kök/kokvrå/annat), (antal toaletter?)  Dusch, altan, trädgård, kök.

***

Hur mycket älskar jag att lyssna på U2, på en skala mellan 0-10? 125!

Nu ska jag springa!

image33




Kommentarer
Postat av: Anna

Du förresten, såg i en kommentar att du jobbar extra som sportjournalist? På vilken tidning?

Postat av: Anna

Men oj, jag trodde jag skrivit min mail innan. [email protected]. Nu har du den iaf:) Trevlig midsommar!

2007-06-23 @ 19:20:21
URL: http://annalindback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback