Det bästa med män...

...Är att de finns i så många olika sorter.
Den Blonda Häxan

Häxan fortsätter leverera klokheter, och detta var ett av alla de ord som strömmade ut ur damens mun under helgen.

En riktigt rolig dag/kväll/natt/förmiddag (ja, helg) har det varit tillsammans med Murke,
Stockholmsfjollan, Den Blonda Häxan och Emma. Jättekul att träffa Emma, som var hur rolig och trevlig som helst! Lördagkväll/natt kan sammanfattas som Stockholmsfjollan beskrev det: "Innefattade "jag har aldrig", aprikosfärgade pudlar, skuttande grodan boll, alldeles för mycket sexsnack och räddning av uppraggad Säffletös." Jag vill dock lägga till min skadade fot, min skadade vänster handled, min bedrift i att inte mörda personer för deras negativa åsikter om Herr Forsberg och framförallt: Min storstilade vinst i tävlingen "Vem tänker jag på?".

Dagens lista:
Dagens mest bakis: Murke. Murke. Murke.
Dagens mest ångerfulla: Stockholmsfjollan och Den Blonda Häxan får slåss om utmärkelsen. Båda två har lovat att aldrig mer dricka sprit, men såå illa var det inte. Det kunde ju ha varit värre. Jag kunde ju exempelvis ha avslöjat hemskheterna i morse. Dessutom, ska man inte skämmas över det man säger på fyllan. Det gör aldrig jag, det får mina vänner göra istället.
Dagens mest pigga: Jag (som alltid mår som en drottning, även efter utgång) och Emma. Pigga och alerta var vi också i särklass bäst på all typ av tävlingar. Emma visade dessutom prov på sina yrkeskunskaper genom att hjälpa mig komma fram till vad en artist på H hette, genom att smidigt och fint och på äkta "dagis-fröken-vis" komma med ledtrådar.

***

Imorgon börjar Stanley Cup-finalerna. Jag går som på nålar. Heja, heja, heja Anaheim!

Om inte Timmy stannar hos oss, så är det mer eller mindre troligt att jag knarkar ihjäl mig.

***

Bara sex dagar kvar nu. Nedräkning!

Dagens musiktips:
If I Could Turn Back Time - Cher





Cher, underbaring som fyllde 61 den 20 maj. Hemskt av mig att missa detta!

Sedan, avslutningsvis (det bästa till sist heter det väl?) så har vi Gud själv hemma i Sverige. Trevligt med intervju! Äh, han kan få mig som kan beskriva hästen. Jag kan tänka mig ställa upp, så att säga.

Nu blir det att jobba med enkäter i SPSS. JagälskarSPSSJagälskarSPSSJagälskarSPSSJagälskarSPSS. Jäjä.



image33





Kommentarer
Postat av: Emma

ja jädrar vilken helg det var!! ;)

Postat av: Stockholmsfjollan

Usch du är en hemsk människa! Tyst!

2007-05-28 @ 00:36:42
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Lisa

Suck. Aldrig mer alkohol säger jag bara!!

2007-05-28 @ 10:52:23
Postat av: Linda

Härligt att du kunde se intervjun på tv4.se : ) För den är värd att se på! Våran kära Foppa : ) Härligt att han är hemma i Sverige igen. Jag läste allt att han kommer till Karlstad ihelgen och jag är SUR för att jag inte kan komma! Har lovat att vara barnvakt hela helgen, men vem vet...kanske dyker jag upp där med barnen : ) Antar att du ska tillbringa hela helgen vid hans sida? ; )

2007-05-28 @ 13:45:56
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback