Jag är den största skandalbeauty som tassat runt på denna jord

Sex musiktips har givits, på ett mindre antal dagar, men trots det har jag fortfarande inte tipsat om U2. Det är en skandal värd namnet! Här är tipset över tipsen, så att säga:

Dagens musiktips:
Sunday Bloody Sunday - U2

Live från Live Aid-galan dessutom. Kungligt!

Något mer som är skandal, är dock denna video. Jag höll på att sätta cidern i halsen när jag fick se vad de gjort med Rysslands nationalsång. DET var något att bli upprörd över det, till skillnad mot Murkes utbrott tidigare idag. Men nåja, lite rolig är den väl i alla fall. Swedish translation off the Soviet Union national anthem.

Nåja, nog med musik och youtube för idag.

Nu ska jag visa vad som just nu är offer för min "villa-ha-hunger":

      199 kr                  99 kr                  99 kr                      49 kr 

             

De ska få följa med mig hem från Gina Tricot på måndag.

Sedan undrar jag vilka Svenska Mästare-prylar jag ska ha. T-shirten är given, men utöver det? Dessa är aspiranterna på att komma ner från Övik till mig:

                         140 kr                         399 kr
       
149 kr (och om någon kan tala om varför kepsen blir snorliten skulle jag bli glad!)

Allt kommer så klart från Svenska Mästarna 2007s hemsida: http://www.modohockey.se/

Hade jag haft snorkigt mycket pengar hade såklart allt och lite till fått följa med, men nu är det ju inte så. Men å andra sidan... När andra flickor drömmer och fantiserar om sitt bröllop så har ju mina 20 år mest gått åt till att drömma och fantisera om detta guldet. Då måste det väl inte vara mer än rätt att lägga några lappar på det?

Morran hissar: Fredag imorgon!

Morran dissar: Skolarbete att göra inatt och imorgon.

Jaja, det ordnar sig med skolarbetet. NHL inatt!



image33




Kommentarer
Postat av: Linda

Det är klart man ska kosta på sig när ens lag har tagit det efterlängtade guldet! T-shirten är given helt klart, har ett par sådana hemma : ) Men jag gillar även luvtröjan, om jag vore du skulle jag ta den. Kanske mer använding av den än en keps och halsduk?!

Postat av: Morran herself

Hm.. Ja, det får nog bli huvtröjan. Men ska jag ta halsduken också? haha! :D Hur är T-shirterna i storleken? jag funderar på att beställa två, en mindre som sitter åt och sedan en stor liksom. :)

2007-05-11 @ 13:14:25
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Postat av: Linda

Halsduken är läcker den med : ) Om du inte vill använda den hela tiden går den ju att hänga på väggen också, som ett fint minne : ) Jag har två tröjor, en mindre och en större : ) och jag tycker de är precis som de andra tröjorna man köpt därifrån. De är iaf inte stora i storleken, men inte heller alltför stora.

2007-05-11 @ 15:32:38
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Morran herself

Bra, då tar jag två t-shirts, en liten och en stor. :) Sen huvtröjan och halsduken. Jag kan ta den halsduken och hänga upp på väggen som du skrev, sen tar jag gamla halsduken på matcher.

För övrigt hoppas jag det blir FBK-MODO för oss nästa säsong! :) Kanske nåt i Övik också om vi ses där! :)

2007-05-11 @ 16:08:36
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Postat av: Matilda

fina saker !

2007-05-11 @ 16:25:13
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback