Jag hade inte tänkt göra något idag...

...Men jag har inte hunnit det heller.
Gunilla Dahlgren

Idag blev det bio tillsammans med Murke, Em och Sanna. Pirates of The Caribbean 3 blev det, och trots att jag inte är ett fan av dessa filmer sedan tidigare hade jag riktigt roligt. Denna var i mitt tycke bättre än de tidigare. Att Em satt och grät och Murke i ren förskräckelse höll händerna för ansiktet och ungarna framför tjöt när de spillde ut all cola över sig gjorde det hela ännu roligare.

image83


Imorgon blir det fullt upp. Allt jag inte fått gjort idag måste jag ta tag i imorgon, och dessutom har jag en massa annat som behöver göras. Som vanligt har jag gjort ett tidsschema. Som vanligt beräknar jag att följa det till max 3 %. Jag funderar redan nu på att stryka en eller två, tre, fyra saker. Städning exempelvis.

Morran hissar: Gunilla Dahlgren. Drottning på kåserier, sköna kommentarer och uttryck med passande bilder till.

image84


Jag har tre av hennes 17 böcker och de är en total källa till humor och visdom. Sanslöst roligt, sanslöst sant!

Morran dissar: Sista avsnittet för säsongen av Fråga Olle. Men vilken bra säsongsavslutning! Och det verkar som det blir ytterligare en säsong! Tjoho!

***

Herregud! Jag längtar till SC-finalserien så jag tror jag ska smälla av! Och ännu mer längtar jag till nästa helg!

***

Imorgon klockan 9.00 håller jag tummarna för Stockholmsfjollan som ska på arbetsintervju. Jag hoppas hon inte går dit i turban. Hon ser nämligen dum ut som skallig. Men vad tusan, nu ska jag inte vara ytlig. Hon är jättesnygg annars. I alla fall när hon är snäll.

Timmy, Timmy, Timmy! Snälla stanna hos oss!

Jajajajajaja.


image33



Kommentarer
Postat av: landforsjenta

ja han måste verkligen stanna lilla timmy! eller han är ju inte så liten men men haha!

2007-05-23 @ 23:52:03
Postat av: Stockholmsfjollan

Just nu känner jag mig faktiskt toksnygg! Hoppas känslan håller i sig tills i morgon. Gu, jag är alldeles nervös :P

Postat av: EMMA

Åh tack! Vad glad jag blir! :D Några stora förändraringar kommer jag inte kunna göra, jag är ju jag och jag kan inte ändra mitt sätt att skriva. :) Men jag kommer försöka skriva lite mer planerade inlägg, och inte en massa små tjatgrejer. Känns som att jag skriver samma saker i flera inlägg tex. Men min egen touch kommer alltid finnas kvar. ;)
KRAM!

2007-05-24 @ 07:14:37
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se
Postat av: EMMA

Angående Timander: Ja, man blir frustrerad över att inte veta nånting! Det enda vi har är ett par artiklar från kvällstidningar, men det blir man ju inte så mycket klokare av. :/ Kan inte MODO ge ut
en liten intervju med honom så att mn får veta på ett ungefär hur han känner på riktigt?! Hörde att det var till 1 juni han hade på sig att bestämma sig. Uhh.

2007-05-24 @ 07:17:20
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se
Postat av: Anna

Selänne må vara snubben "som inte vunnit något". Så visst, han är inte helt oförtjänt av att vinna rent statistiskt. Men eftersom jag är svensk så unnar jag verkligen Alfredsson att vinna framför Selänne:) Jag är en stor beundrare av grovjobbare som Påhlsson, men Alfredsson börjar bli till åren. Det är hans tur nu helt enkelt. Påhlsson har fler år på sig.
Tack detsamma. Vi har rätt lika bloggar:) Kul det med Forsberg också, eftersom det är min favoritspelare med + plus att jag skämtsamt brukar gå under epitetet Fru Forsberg. Haha:P

2007-05-24 @ 13:09:38
URL: http://annalindback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback