JagälskarSPSS JagälskarSPSS JagälskarSPSS

Att sitta och försöka intala sig att man älskar ett oerhört påfrestande och jobbigt struligt dataprogram är svårt, men det är i princip enda sättet att överleva jobbet med att sammanställa alla enkäter och göra fina diagram. Att diskutera helgen och andra bravader, blogga och njuta av Forsberg-videon är andra sätt att klara av det på.


143768-1

Hemligheter
Har du några hemligheter som ingen annan vet?
Japp.
Har du en hemlighet som du kan berätta här? Nja... Då är det ju inte hemligt längre, men tja... Vad fan. Jag skäms för det, men helt ärligt så tycker jag faktiskt Per Ledin är skapligt het. I brist på The King och andra MODO:iter och kanadensare och amerikaner liksom. Jäss, jäss.
Är du bra på att hålla hemligheter? Lika bra som Kung Forsberg är på att leverera magiska passningar.
Är du en hemlighetsfull person? Ja.
Vem berättar du helst hemligheter för? Mig själv, när jag är ute och tränar, eller min Ull.

***
Bara fem dagar kvar nu!

Och inatt börjar finalserien. Jag håller med alla er som tycker Alfredsson och hans Ottawa är värda att vinna. Senators spelar en rolig hockey, och Alfie är värd detta och visst skulle det vara hejdundrande kul med en svensk lagkapten som får lyfta bucklan. Men nej. Anaheim it is. Ankorna är trots allt mycket väl värda detta även de, och Samme kommer alltid vara en högre personlig favorit framför Alfredsson. En före detta Avs:are som Selänne är även han väl värd detta och jag vill verkligen få se den mannen ta hem Stanley Cup nu.

Dagens musiktips:
Holding out For A Hero - Bonnie Tyler



Timmy, Timmy, Timmy, snälla stanna hos oss!

Morran hissar: Min stukade fot lever.

Morran dissar: Min stukade handled lever knappt inte.

I eftermiddag blir det Stockholmsfjollan för hela slanten. Jag ska bo där en vecka, och jag är rädd att jag kommer börja kalla McDonalds för Donken och Burger King för BK. Jag hatar stockholmsfasoner!

Nu ska jag sätta igång med SPSS. Igen. Fy fan vad trevligt.


image33

Kommentarer
Postat av: Stockholmsfjollan

Nu tycker jag att du är lite vrång! Och slut knö! ;)

Postat av: EMMA

Ja, jag såg att det kommer mitt i kollaget när man ska kommentera, men jag vet inte hur man får bort det. :/
Vi ska till Visingsö. Lite lågstadievarning tycker jag, men det blir säkert bra sen. ^^ Ska cykla runt ön och bada och lite så. :)

2007-05-28 @ 14:55:15
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hoppas att Timmy lämnar, källor via Enströms bekräftar det..

2007-05-28 @ 16:17:31
Postat av: Linda

Timmy MÅSTE bli kvar hos oss i MODO!

2007-05-29 @ 08:17:56
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Linda

Snygg banner förresten : D

2007-05-29 @ 12:56:09
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback