Timmy, Timmy, Timmy, snälla stanna hos oss!


Bloggen har fått lite nytt och fräschare utseende med hjälp av
Stockholmsfjollan. Dock lär det bli yttreligare lite ändringar ikväll, snyggheten där uppe ska tryckas ihop lite är det tänkt och på något vis ska det försöka klämmas in lite annat också. Själva blogginläggen ska jag se om de går att få bredare, just nu blir det så smalt och ihopträngt. Dessutom hoppas jag vänsterkolumnen med länkar, video och hela faderuttan kan gå att fixa så den visas här uppe på alla datorer och inte bara i vissa webläsare eller vissa datorer.

Förslag? Åsikter, tack!

Det som är illa är att sidan är bäst när den visas i Firefox, och det retar mer eller mindre gallfeber på mig som är fan av IE. Jäjäjä.

***

Dagens artikel på aftonbladet.se gör att man känner sig något lugnare.

image88

  - Jag har funderat fram och tillbaka, men jag flyttade hem för familjens skull och trivs väldigt, väldigt bra i Örnsköldsvik, säger Mattias Timander.
  Och fortsätter:
  - Hemma har vi diskuterat det här och inte kommit fram till något riktigt beslut än. Det är svårt, men det lutar åt att jag stannar hemma.

Älskade Timander. Snälla, stanna hos oss!

***

Egentligen borde jag ta itu med att göra diagram av de enkäter jag fört in i det vedervärdiga programmet SPSS, men att göra allt annat är roligare.

Till exempel läsa om hockey. Att läsa om att underbara Samme blir ordentligt hyllad är betydligt roligare än SPSS, helt klart.


image89


Skönt med Anaheim-seger, och förhoppningsvis blir det en andra nu inatt. Att bo hos Stockholmsfjollan innebär noll hockey på TV, men mer sovtid för mig. Jag tror det är därför jag är så seg. Min kropp behöver hockey, inte sova. Nåväl, huvudsaken är att jag får se match tre och framåt.

Morran hissar: Fröken Bitter. Jag har inte pratat med henne på två dagar, och jag saknar hennes bittra stämma.

Morran dissar: Min ekonomi. Den ska inte bara dissas, den borde dödas. Nej fan, den borde mördas! Så illa är den. Men jaja, det ordnar sig med lite socker på.

Bara tre dagar kvar nu!


image33

Kommentarer
Postat av: Oraklet

Idag så längtade jag faktiskt tillbaka till din lilla håla i Jössefors.. och, den där ölen jag skulle ta med Jerry då. Fan, jag måste komma ner snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback