Jag joggar inte så fort...

...Men armbågarna rör sig i alla fall.

Och jag följer alltså min tvångstanke. Jag fick sällskap av Lurke under träningen idag, det ger ökad energi och pådrivning, och det blir dessutom grymt roligt.

Och roligt behöver jag ha det efter nattens stora besvikelse. Flyers vann med 4-1, Rangers förlorade och Devils låg under med 0-3. Det var bäddat för seger i Atlantic Division för Flyers. Men, Devils kom ikapp och vann matchen mot Montreal med 4-3, och tog därmed hem Atlantic Division och puttade ner Flyers så de får möta Buffalo Sabres i Play-off. Näst efter Devils det lag jag fruktat mest. Jag hade hellre sett att Flyers fått möta Rangers.

Ikväll blir det filmkväll och troligtvis lite pluggande under natten. Det första ska bli kul!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: KB

Lurke? :S
jag har oxå skaffat blogg här ;P
men du, när d har gåt 10 dagar hur gör man då?

2006-04-21 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback