Det är trevligt att vara trevlig...

...Men det är viktigare att vara viktig.

Det var ett tag sen jag skrev. T ex så har jag äntligen slutat jobba nu, och har tankarna fulle med att planera inför höstens studier och vårens USA:resa. Dessutom gick ju Carolina och blev Stanley Cup-mästare. Taskigt men sant.

- Det är trevligt att jag slutat jobba, men det är viktigare att jag kom in på en utbildning jag vill gå och att allt känns bra inför det.
- Det är är trevligt att Robert Döme är klar för MODO, men det är viktigare att Kung Susse kommer hem.
- Det är trevligt att jag ska köpa en ny hjälm, men det är viktigare att Ulle och jag nu ska komma igång med träningen.
- Det är trevligt att Related går onsdagar kl 20, men det är viktigare att Desperate Housewives kommer tillbaka i augusti.
- Det är trevligt att handla saker, men det är viktigare att spara pengar.
- Det är trevligt att Guldlock sköter sig i ridningen, men det är viktigare att hon mår som en drottning.
- Det är trevligt att jag kommer ha pengar så jag kan åka till Philadelphia till våren, men det är viktigare att Kung Forsberg slipper sin operation av vänsterfoten och därmed förhoppningsvis kan börja spela redan i höst.

Det är trevligt att folk tycker att jag är trevlig, men det är viktigare att Kung Forsberg kan vara med och vara viktig för sitt lag. Och det kommer han vara! Nedräkningen har börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback