We try harder

Det räcker väl så.

Tack för den här säsongen Flyers!

Flyers lagbild

Imorse gick jag upp klockan fyra för att se hur det gått under ödesmatchem mot Buffalo, och jag fick en chock när jag såg resultatet. 7-1 till Buffalo! Det var det värsta tänkbara. Slutspelat för den här säsongen, ingen chans till Stanley Cup. Slut, slut, slut. Och jag var helt knäckt, förstörd, deprimerad, ledsen och arg. Givetvis kunde jag inte somna, och mitt humör gjorde att jag åter igen hoppade över psykologiprovet jag skulle ha gjort klockan åtta i morse.

Jag förstår inte hur det kunde sluta så här! Jag hade gjort det mest minutiösa förberedelserna inför matchen, alla ritualer och allt.... Jag till och med avstod att se matchen för att jag fått för mig att jag för otur med mig och jag tittar..!

Hela dagen har jag varit deprimerad, och det enda som fått mig att i alla fall inte säcka ihop totalt är att jag fått veta att jag kommer få tillräckligt mycket lön så jag har råd med resan till Philadelphia samt snälla personer som försökt muntra upp mig och att skratta åt Time Out och se på Foppa-dokumentären. Det har hjälpt lite i alla fall.

Men mest av allt hjälper det att bara se fram emot nästa säsong: We try Harder. Dagens sanning och den bästa uppiggningsmedicinen.

Foppa ska opereras för något. Han har ju sett fräsch ut i slutspelet, men säkert så är det väl fotknölarna/ljumsken/magmuskeln igen. Usch!

Men, men! We try harder, kom igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att läsa att Foppa-dokumentären har fått dig på bättre humör : ) Vi får hålla tummarna för att operationerna går bra för våran KUNG! Så han kommer tillbaka bättre än någonsin sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback