Det är o:et i poffen...

...som gör det.

Länge sen nu. Jag har bloggat i mina andra små mästerverk
http://remrem.blogg.se/morran/ och www.nogg.se/morran på sista tiden, men nu är det dags att komma igång med denna igen. Detta är ju det stora mästerverket, och som vi alla vet kan man inte göra fantastiska saker hela tiden. Det är det bara en som kan. Och han heter Peter Forsberg, inte Morran.

O:et i poffen, ja. Ett mästerligt uttryck signerat min lilla Murke. Vad det betyder? Jo.. Tja. Om du inte förstår det så är det omöjligt att förklara. Det går inte att förklara för den som inte begriper, med andra ord. Favorit i repris, någon?

Jag tänker inhämta lite inspiration och fortsätta blogga här en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Peter Forsberg är den enda som kan göra fantastiska saker hela tiden! och jag kan tala om att min kompis träffade honom ihelgen, och fick sig en pratstund tillsammans med honom. Så fina kort fick hon på honom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback