Förut var jag schizofren...

...men nu är vi friska.

Ibland känns det som att jag är två personer. Dels mig själv, och det är den jag föredrar, och dels den där äckligt lata som inte gör något vettigt alls. Henne tycker jag inte om, men hon är väldigt förtjust i mig, och dessutom oerhört dominant. Det leder till att hon i dagsläget helt klart har övertaget. Det känns inte så bra, tyvärr. För att underlätta kan vi kalla henne Markka Stentätt.*

Om man ska lämna in ett skriftligt arbete och få bästa möjliga betyg, så kan det vara lämpligt att sätta igång och göra det i tid. Av den anledningen är det förskräckligt synd att Markka Stentätt regerar som hon gör nu. MEN, ikväll ska jag bryta ner henne. Det klarar jag. För ingen är bättre än jag.

Att Flyers vann nattens möte mot Islanders var bra. Det ger inspiration att klara av att hantera Markka Stentätt. Nästa match är mot Rangers imorgon natt, och visas på TV. Kampen om Atlantic Division fortsätter.

* Markka Stentätt är ett fingerat namn.

---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback