Det är bra och sunt att fira födelsedagar...

...Statistiken visar att de som firar flest födelsedagar också är de som lever längst.

Så, HAPPY BIRTHDAY  till MIG! Underbara lilla Morran är ett år äldre och därmed ett år klokare än förra året vid den här tidpunkten. Själva kontentan av det är alltså att det kommer bli ännu klokare inlägg här i bloggen. Skönt att kunna berätta att jag inte kommer tappa stinget, alltså.

Det går bra för MODO nu. Som sagt; en dålig försäsong ger en bra säsong när väl serien drar igång. Jag hoppas Krizan fortsätter briljera, nyförvärven leverera och hela laget fortsätter på ett bra sätt och håller sig lugna. Keep up the good working!

NHL då? Japp, Flyers har gjort en usel försäsong med mycket förluster, och därmed borde det bli bra när väl säsongen drar igång. Eller? Att Foppas fot håller och att han ska spela premiären mot Penguins på torsdag bådar gott och var en fin present till mig. 
  
För Avalanche har det gått bättre under försäsongen, men i det här fallet hoppas jag innerligt att det inte betyder en dålig säsong när det väl drar igåg. Tyvärr är det nog vad man kan vänta sig... Konowalchuks besked under gårdagen känns väldigt tråkigt förstås, men jag håller med GM Giguere.

http://www.coloradoavalanche.com/news/currentdetails.asp?ID=628

---

Japp, grattis till mig, men även Brittis och PH-Olinda. Yes!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag och Marie sjöng för dig på festen igår! Och sen fick vi med flera andra också! GRATTIS, igen, i efterskott. PUSS!

2006-10-01 @ 10:59:55
Postat av: Linda

Grattis i efterskott Marie! Hoppas du hade en trevlig födelsedag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback