Hur svårt kan det vara?

Hm... Jag älskar att skriva, men jag har sjukt svårt att sätta mig ner och blogga. Hm... Det är nog för att jag vill skriva nåt vettigt och inget trams. Men det blir ju alltid trams, alltså är det bättre att gå in och tramsa med en gång och ha den inställningen, så kan det bara bli bättre! Trams på hög nivå, men vem bryr sig?

(Och... Det är ju ändå remrem-bloggen som är den seriösa, coola och icke-tramsiga. TJOLAHOPP!)

Dagens lista:

Skönste låt: Fuck Of & Die. "Du är ett ascoolt tidsfördiv, ja du är horan i mitt liv. ....... Fuck Of & Die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring". Omöjligt att inte älska, trots att jag försökte låta bli. Sjukt tramsig, och jag gillar ju inte sån musik, egentligen. Förbannade Murke!
Bästa livscoach: Murke. 500 kr/timmen byttes mot byte av tjänster och fika. Murke är horan i mitt liv!
Mest saknade: Man får bara ta en person... Det är tre som konkurrerar, vem tar man då? Man tar den som tycker mest om Kung Forsberg (och som är hetast): "Trötter". Japp, fast att du är trött och knasig så saknar man dig! Och nu var det sagt också.
 
(De som känner sig överkörda och saknade på dagens lista kan lämna in klagomål, så klart. En bra, lagom charmig och fjäskig motivering med en muta ger så klart en plats på listan. Det var så Murke kom in. Så du vet Lurke. Det gäller att charma lite och inte ägna sig åt pepparkakshusbygge. Oh lala!)

Dagens krav: FÖR FAN! Fixa ett par skridskor som gör att foten inte rör sig! Är det verkligen så svårt?! Suck. Vi vill se Den Bäste spela igen. Vi vill se det finaste som finns. Det som är som poesi är för diktintresserade och musik för musikälskaren och luft för allt som lever.

Nå? Bio eller hockey ikväll? Jag vet inte om jag ska dra lott kanske? Jo, jag gör det.

Men först ska jag göra mat och städa lite, det behövs. Dessutom ska jag hinna ta in hästarna, duscha och fixa mig. Avdelning: Hur ska jag hinna det? Klockan är 15.45, och bion börjar 18.45. Lucky for me att jag är sjukt snabb när det verkligen gäller. Typ vid krig eller vid en sån här situation. Hoho!

När jag får lite mer lugn och ro och tid ska jag berätta om Norrland. Och Fröken Bitter. För säkerhets skull tillägger jag att hon var en av aspiranterna som kämpade om titeln "Mest saknade", men stöp på mållinjen. Så går det när man Tycker Kung Forsberg är en invalid pensionär. Men, jag tycker om dig ändå. Du har ju dina goda sidor trots allt.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå och dö, IDIOT. Jag har BARA goda sidor!! Dessutom är jag HET, SÅDESÅ!!!!!

2006-12-11 @ 21:19:51
Postat av: Linda

Jag gillar trams på hög nivå! Det är det min blogg i största allmänt innehåller! HAHA! Men sånt är kul : ) och det är även kul att läsa andras med, så därför tycker jag det
är bättre att skriva trams och blogga ofta än att skriva vettiga saker och blogga sällan!

Så svårt kan det väl inte vara att fixa ett par till våran Kung! Det är dags för honom att komma tillbaka nu så snart som möjligt tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback