The bad one, the good one, the ugly one...

Bra dag idag. VG i en delkurs, föreläsning med en av mina favoritamerikaner (om man bortser från hockeyspelare så klart) och ja... Det var typ det. 1-2 står det mellan HV-MODO nu. Kom igen nu MODO och håll i detta. En period kvar och Start Me Up på radion, det ser bra ut.

Shopping imorgon. Eventuellt. Jag vill det, men det är ganska onödigt också. Men jag borde få unna mig lite efter ett VG. Ohoo!

Dagens lista:

The Bad one: Fröken Mikaela, min darling. HA!
The Good one: Så klart, Peter Forsberg. För att.
The Ugly one: Min käre far, så klart. Välkommen in på topp tre-listan, eller vad man ska kalla det. Högre upp kommer du inte, så njut medan du kan. Tack för modellandet, dock var det inte din förtjänst att jag fick VG.

Norrland och kära Josse snart! Känslan man får av att vänta: Man vill spy.

HEJA MODO!

Nedräkning: 2 dagar kvar till Norrland!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ännu en blogg från din sida : ) Det hade jag missat, hittade hit först nu : ) Trevligt trevligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback