Allt går bara man blir lite arg

Så är det. Min ilska fixade färdigt hemtentan och nu är det bara lite finjusteringar och en framsida att fixa imorgon och därefter ska den skrivas ut. Nice!

Snart läggdags för att orka upp tidigt imorgon. Innan dess lite sömnmedel. TJEJSNACK!

143768-1

Påsk

·Hur firar du påsken?
Ingen aning. Förhoppningsvis med Kberg här i alla fall. Det är enda planen.

·Vad klarar du dig inte utan i matväg under påsken? Ägg! Och påslgodis. och påskmust. Får jag bara det så tiger jag sen.

·Brukar du ge/få påskägg? Tja. jag brukar få, men har oftast glömt att ge och brukar istället få slå ihop födelsedagspresenter/julklappar/påskägg och hej faderuttan till folk. Men i år har ju jag inlett en lagomt offensiv säsong med smart spel där jag går på kontringar så jag tänkte nog satsa på att kontra in de där äggen till personerna som högst förtjänar dem (och kommer ge mig! Viktigt!)

·Brukar du skicka påskkort? Påskbrev? Nej, jag är för lat för att måla.

·Vad skulle den ultimata påskpresenten till dig vara i år? Foppa som påskkyckling? Påskhare? Foppa som Foppa, utan att vara påskkyckling/hare/whatever? Nä, jag är inte kräsen. Foppa som Foppa, tack. Ja just det. Åt Blåkulla med HV 71 också! Och Linköping får gå samma öde till mötes. Det skulle sitta fint. Tack på förhand.

***

Skönt att Skellefteå är tillbaka.

***

18 timmar och 45 minuter kvar nu. Hujeda mig!

Nu blir det läggdags. Jag ska bara visa först hur otroligt snygg jag är när jag bara vill.


                                                            

VEM slår det liksom?!

och sen: HUR SKA JAG KLIPPA MIG?!

SNARK! 

Kommentarer
Postat av: Linda

8 timmar och 30 minuter kvar nu! Jag är så sjukt nervös alltså och vet inte vart jag ska ta vägen! Det måste bara bli en vinst ikväll, HEJA HEJA MODO!

Postat av: Morran

Ja, det är grymt nervöst nu. HJÄLP! Vi borde se hockeyn tillsammans! Haha!

2007-04-02 @ 16:35:50
URL: http://remrem.blogg.se/morran/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback