Sagan om varför lilla Morran är så bitter

Jag är ju expert på att skriva långt, jag. Men som den blivande journalist jag är tänker jag öva på att skriva kort. Idag blir det alltså så.

Sagan om varför lilla Morran är så bitter:
Genom att ha varit observant.
The End.

Jo, det är snott från
The Opposite of sex. Men trots att det inte är jag som sagt det, så är det roligt.

Idag har jag tillbringat dagen på följande vis:
60 minuter jogging, utsläpp av hästar
60 min iordningsfixande, buss, hälsa på mormor
15 min i solariet
60 min på badhuset utöver solarietiden
60 min på restaurang (varav minst 35 min ihärdigt lyssnade på Fröken Bitters klagomål över att jag är snål)
60 min på stan
30 min fika med ma och pa och Fröken Bitter. (Antal minuter uppmärksamhet Fröken Bitter fick: 29 minuter).
45 min i bilen (totalt)
150 min på jourcentralen (Fröken Bitters knä har blivit tömt på all skit. Synd de inte gjorde något åt hjärnan också).
30 min i stallet
60 min framför datorn (pluggande. Snark)

Nu ska jag ägna kvällen/natten åt att se på film med damen. Därefter dusch, sedan sova och sedan gå upp klockan sex och masa mig iväg till universitetet. Dock blir det shopping efter det tillsammans med Bitter, Murke, Stockholmsfjollan och Piggelin. Nice.

Mina ögon ser ut som om de tillhörde en heroinmissbrukare. Det är inte snyggt. I övrigt så är jag tämligen bedårande underbart söt i Fröken Bitters mössa.

Morran hissar: Imorgon kommer mina linser! Äntligen kommer jag få se igen!

Morran dissar: Sluta nu alla tidningar i att spekulera om The God ska lägga av eller inte. Låt honom vara ifred.

Gonatt.






Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med dig, låt honom vara i fred! Han har i alla fall sagt att han inte tänker ta något beslut förrän i sommar. Till dess: låt honom vara i fred så han kan tänka själv!

Postat av: Oraklet

Jag blir hjärndöd på ditt tjat om den där fjanten. Och på alla som håller med dig. Att ni bara orkar. Och JA, jag förtjänar uppmärksamhet, och NEJ, du får inte min mössa.

Men jag älskar dig ändå, din tönt.

2007-04-27 @ 10:54:58
URL: http://strindlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback