Anledningen till att vi inte lever inom ramen för våra inkomster...


... beror på att vi inte skulle kunna kalla det att leva.

Min budget har fixats till en aning, men är fortfarande inte okej för fem öre. Egentligen har jag ju en okej inkomst (eh.. bidrag + lån och lite lön), men ändå räcker inte pengarna som jag vill. Jag vet heller inte vad jag skulle kunna dra ner på. Jag måste dock fixa det där, för som det är nu går det inte att ha det.  Jag måste ha mer pengar till USA-kassan.

---

En trist slappdag med jobb för att få ihop en fungerande budget innebär att jag hittat saker jag vill ha istället för att få någon ordning på ekonomin.

Väska, Friis & Company, 700 kr från Zoovillage


image285



Armband, 245 kr från KyssJohanna


image286



Hm... Min budget kommer förstås gå ännu mer åt helvete om jag ska fortsätta hitta saker jag vill ha hela tiden.

Detta ska bli mitt nya motto: Den, som köper det han inte har råd med, får sälja det han inte kan undvara.

Hujeda mig.

...Och MODOs hemsida fortsätter att krångla och jag sitter och är i mer eller mindre upplösningstillstånd...

image277




Kommentarer
Postat av: Sandra

Aa precis :) Haha tack ;) Vet du om den vita väskan finns i butik? :P

Postat av: courageo

Ja får panik på den där skitservern!! Kom in på startsidan nyss, men inte längre. Ingen nyhet då iaf, men det kanske inte uppdateras som det ska. ARGH!

2007-08-11 @ 18:41:37
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback