Jari Tolsa klar!

Det var ett smärre chockbesked jag fick när jag imorse stod med hårfönen och försökte få håret torrt och Micke skrek att Tolsa var klar för MODO!

Jag hoppas och tror Tolsa kommer bidra med mycket . Han är en riktigt bra två-vägsspelare och har en bra skridskoåkning och en härlig aggresivitet och intensitet i sitt spel. En rollspelare med goda playmaker-egenskaper och som dessutom tar ett stort ansvar för defensiven och tillför mycket energi till laget.
---

Att Timanders axel inte läker ordentligt är grymt oroväckande. Av den anledningen känns det genast som att det gärna kunde få vara ett halvår kvar till Elitserien drar igång igen. Jag hoppas verkligen att det ordnar sig. Timander är en av våra absolut viktigaste spelare. Elitseriens bäste back och en gigantisk kung.

Fy fasen vad man kommer sakna Döme!
---

The God spelar mot Helsingfors ikväll. Bara att hålla tummarna att foten känns bra! Hittils verkar det vara succé i alla fall, redan har han spelat fram till Icebreakers samtliga tre mål (3-1).

Nu ska jag käka innan jag tar itu med morgondagens förberedelser!

image144



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback