Morris (tillfälliga?) ersättare

Kung Peter Forsberg!

Läs nedan:

image279

Klicka på bilden för att komma till nyheten på MODOs sida


Vad ska man säga om detta? Är det positivt eller negativt? Är det Lindas tanke som kommer bli verklighet? Eller är det ändå så att han är med just för att han mer eller mindre bestämt sig för MODO, men att det inte görs offentligt förrän vid ett senare tillfälle? Eller vill han spela med MODO nu i morgon i en internmatch, för att han bestämt sig för NHL? Handlar hans tre matcher i sommar (två med Icebreakers och en med MODO imorgon) om att han känner att kroppen och foten känns så bra som det såg ut med Icebreakers, och att han ska spela i höst? Eller finns risken att han tänker lägga av och därför vill göra dess matcher för att få några sista matcher?

Man kan spekulera hur mycket som helst, men jag tror han känner sig pigg och fräsch och nu vill han få (minst) en säsong att åter få visa vilken gigant han är. Oavsett om det sedan blir i MODO och med Le Mat som mål, eller i NHL med Stanley Cup som det drivande målet. Förhoppningsvis får vi veta något imorgon. Kanske bara något litet, eller så får Linda rätt och då blir det FEST!

Fan, att man inte är i Övik nu. (Ja, jag vet att jag säger så flera gånger om dagen, men, men...).

Jaja, NU ska jag käka och städa. Blir det inte av nu riskerar jag att få tillbringa mina sista sekunder i livet ikväll i en giljotin och den tanken känns inte särskilt trevlig. Speciellt inte med tanke på morgondagens spänning.


image277


Kommentarer
Postat av: courageo

Tänk om de bara luras när de säger att tröja nummer 21 inte finns, och han glider in på isen med namn och nummer imorrn? ;) Och så bara speakern: "Här för att stanna, PEEEEEEEETER FOOOOOOORSBERG! ;)

Postat av: sassa

marie..tänk mindre på foppas vara lr inte vara;) han gör dej sjuk. puss

2007-08-11 @ 13:58:01
Postat av: Morran

Sassa: Han gör mig frisk ;)

2007-08-11 @ 17:58:49
URL: http://remrem.blogg.se/morran/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback