Nu kan det inte bli värre...

... Jo då! Säger optimisten glatt.

Fy fan.

Detta är en av de sämsta dagarna på riktigt länge. Jag vet inte vad det är, men allt känns skit faktiskt. Det är sällan jag mår så här, men idag har jag varit panikslagen över allt. Min framtid (det vill säga studierna), min ekonomi i höst (ligger på minus nu och jag vet inte hur jag ska få ordning på det) och nu har jag dessutom börjat oroa mig inför våren och hur jag ska göra med körkortet... Till veckan flyttar Den blonda häxan (avdelning: Jag kommer sakna henne, buhuu!) och Lurke kommer hit (äntligen) men jag kanske ska till Finlansd eller liknande... Men jag har ju inga pengar. Men jag och Fröken Bitter behöver resa och få slappna av lite.

Sedan är det detta med hockeyn. Snälla rara, jag försmäktar om jag inte får någon sorts uppdatering om hur det gått i Swedbank Arena idag.

...Och Spurs förlorade. Men great verkligen. Verkligen trevligt. Det vore ju synd om denna dagen på något vis hade blivit positiv.

Nu funderar jag dessutom på att gå upp till pizzerian och köpa chips och cola, det kan jag få vara värd efter idag. Men frågan är om det är värt det. De ska stänga klockan 22, men med den här dagens oflyt lär de redan ha stängt. Dessutom skulle det vara ett under om de ens har chips jag kan tänka mig äta. Men, choklad kanske? Choklad är alla kvinnors livsmedicin. Jag ska köpa choklad, och när jag kommer hem ska jag lyssna på musik tills jag mår bra igen.

Choklad och bra musik, min medicin.

Tjipp!



Kommentarer
Postat av: courageo

Har fått rapporter om att dagen i arenan har varit helgrym, har även fått se bilder på bla en viss man med förnamn på 3 bokstäver. :D:D:D Dock fick inte Linda rätt om Foppa-grejen tyvärr. Han spelade dessutom verkligen i nummer 33. Baad. Men iaf, vi kan vara lugna. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback