Peter Forsberg, arbetslös

Haha!

MODO visade idag upp Icebreakers trupp inför torsdagen och fredagens matcher i Helsingfors och Leksand. Det ser tämligen sjukt roligt ut att skriva ut "arbetslös" efter Kung Forsbergs namn.

Truppen:

Målvakter:
32 Mikael Tellqvist,
1
Mikael Zajkowski;

Backar:
3 Pierre Hedin MODO Hockey,
37 Mattias Timander MODO Hockey,
6 Tobias Enström Atlanta Thrashers,
17 Hans Jonsson, MODO Hockey,
4 Victor Hedman, MODO Hockey,
14 Mattias Norström, Dallas Stars.

Forwards:
19 Markus Näslund Vancouver Canucks,
21 Peter Forsberg Arbetslös,
12 Simon Gagne, Philadelphia Flyers,

39 Per Svartvadet MODO Hockey,
33 Henrik Sedin Vancouver Canucks,
24 Niklas Sundström, MODO Hockey

30 Fredrik Modin Columbus Blue Jackets,
13 Peter Regin Timrå IK,
25 Jonathan Hedström, Timrå IK

15 Andreas Salomonsson MODO Hockey,
91 Nicklas Bäckström Washington Capitals,
10 Joakim Lindström, Columbus Blue Jackets.

Jättetråkigt att Zäta och Samme inte kan vara med på på grund av skador. Dessa ville jag verkligen se... Men huvudsaken är att jag får se den "arbetslöse" och de andra. Jag blir galen av att vänta redan till på fredag.

Läs mer här!

Men vart är Daniel?

---

Jättetråkigt och synd att Döme lämnar. Men jag önskar honom ett stort lycka till i fortsättningen.

image144



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha...jag vågade inte skriva med på min blogg det där om att han ansågs som arbetslös. För då skulle jag få höra det av alla mina nära och kära som läser min blogg! Men jag fick ett gott skratt jag med : ) Frågan är allt vart Daniel är? Han måste nästan vara skadad? Lr kanske han är på någon semester någonstans?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback