Saker blir oftast inte som man tänkt sig

Hela Norrlands-vistelsen blev lite annorlunda mot vad jag hade trott. Men det var trevligt! Dessutom är väl inte toasistsar det viktigaste som finns här i livet. Och vad gör det om jag fick sova på en millimeter? Inte så mycket.

Ny förlust för Flyers inatt (vad hade man kunnat vänta sig?) men enligt Phillys hemsida ska Herr Kung ha varit riktigt på G. Det tackar vi för.

Segern mot Brynäs igår kändes helt orimligt underbar och nya Kristian såg lovande ut. Desutom verkar Herr Blatny äntligen vara lite mer på g. Mysigt!

När det gäller mig är jag inte alls på g nu. Mitt öga krånglar och med mitt hjärta och hjärna är det ännu värre. Jag hatar det! Det värsta är att hjärnan och hjärtat sammarbetar den här gången, och båda säger Ja, Ja, Ja! Och sedan lite Nej också. Det är det allra värsta. Om de hade sagt olika så hade det varit lättare, men nu är det som det är. Varför ska det vara så krångligt? Något Fint , Något Jättefint borde vara lätt.

Jag svamlar för mycket, som vanligt. Dessutom är jag sugen på choklaaaaaaaaaaaaaaaa! Och jag ska sluta äta en massa strunt. Jag ska ju börja träna. IGEN!

Vistelsen i Norrland lista:
Veckans citat: "...Och om jag inte får den jag vill ha så går ju jag på nästa!" (Följt av ett buhuuuuu och tusen tårar)
Veckans blä: Kylan och blåsten. Flytta till Norrland? No way! Inte förrän Foppa kommer dit och MODO vinner SM-guld så stället tinar upp lite. Brrrr vad kallt!
Veckans grattis: Grattis Fröken Bitter på 20-årsdagen! Eller var det 14? HAHA! Nä, fy vad elakt. Vi glömmer det där. Det man inte vill minnas det glömmer man.

För övrigt orkar jag inte tänka mer nu. Imorgon är det föreläsningar och filmvisning hela dagen, och när jag kommer hem vid 21 tiden blir det hockey och sedan betala räkningar på några tusen för noll kronor. Utmaningar gillar vi, hej och hå!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du varit upp till Ö-vik och sett MODO? Härligt att det börjar se bra ut för våran kära Kung! Spännande och se vad han väljer för klubb till Stanley Cup-slutspelet.

Postat av: Linda

HEEEJ! Skriver ett svar här vet ej om du ser det i min blogg som jag svarar : ) Denise Rudberg är grymt bra, så Matilde måste du bara läsa : ) och vi ses i Karlstad! Jag ska hämta min och Annas biljett imorgon lr på måndag. Ståplats är det som gäller : ) Salle-tröjan ska invigas då ; )

2007-02-03 @ 20:30:08
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback