Detta är ingen form av kontaktannons. Vänligen observera det.

Jag älskar min lilla Häx. På ytan kan hon verka snäll och beskedlig, men man ska veta att inom henne finns det en hel massa jäklar anamma, och att råka falla offer för hennes ilska är ingen hit. Idag var det ett manligt offer. 

Lisa | Cause my mama taught me better than that säger:
han har inte hört av sig på hela dagen!!

Lisa | Cause my mama taught me better than that säger:
och när jag frågade förut på msn om vi skulle göra nåt så svarade han inte!!

Lisa | Cause my mama taught me better than that säger:
vafan, jag vill ju knulla

Ja stackars detta offer. Nu jäklar. När Häx vill något, då är det bäst att hon får det också, annars tenderar hela hennes värld (läs: Metropolen Säffle) att drabbas av hennes ilska, och som sann människovän tycker jag det vore en smula orättvist att låta alla dessa Säfflebor drabbas av detta. Nä, då är det bättre karln tar och visar lite välmening här.

image229


Nåväl. Detta är som sagt ingen form av kontaktannons. Personen på bilden har givetvis inget med ovan nämnda konversation att göra. (Men hetingar av manligt kön och bra lön kan ändå höra av sig. Blond Häxa finns. Lejon och en förkärlek till att säga "Du milde"" i tid och otid. Högst charmerande).

---
Även Mattias Norström, Mikael Tellqvist och Nicklas Bäckström kommer finnas med i Icebreakers på fredag. Trevligt, trevligt.

Linda har nu bokat om biljetterna så vi får tre bredvid varandra och med (förhoppningsvis) kanonutsikt över kungarna. Åhh, bli fredag NU!

När det gäller den "stora nyheten" om att Detroit vill ha Forsberg kan man ju bara skratta. Det är ju inte ens en nyhet. Men, men, Kung Forsberg säljer och det vet tidningarna om.

---

Nu blir det lite träning. Tjing!

image144

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas verkligen att platserna blir bra och att vi får en kanonutsikt över våra kära grabbar :)
Gällande Foppa och Detriot så kan jag bara skratta tillsammans med dig :) Vissa är bra sega allt, de har inget bättre att skriva om så använder de sig av Kung Forsberg för att sälja, det är tragiskt!

Postat av: Blond Häxa (finns)

Du milde, måste du hänga ut mig sådär?? :D

2007-07-31 @ 22:14:18
Postat av: Morran

Häx: Hahaha! Du är ju sjukt snygg åtminstone. Det blir alla som fotas av mig. HÖHÖ! :D

2007-08-02 @ 17:54:03
URL: http://remrem.blogg.se/morran/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback