Glädjande läkning

Kung Forsbergs fot läker som den ska, och det är ett stort glädjebesked. Så här tidigt finns nog inte så mycket mer att spekulera i, utan bara glädjas över att det ser bra ut än så länge.

Idag har det varit ett jäkla väder. Igår var det en av sommarens (hittills?) soligaste dagar, och idag har regnet istället vräkt ner och det åskat mer än på flera år. Kul nog hittade jag
den här sidan, där man kan göra om sitt ansikte. Här ser ni mig i ett flertal olika stuk:


           

          
 
       



Jag måste ju säga att jag är riktigt het som målad. Och som barn, jag ser verkligen ut som den ängeln jag ju också var. Ungefär.

Testa själva nu!

---

Hm.. Ryktena om att Bartek är på väg till oss fortsätter, och ryktena om Selänne blir fler och fler. Vad gäller Bartek blir jag inte direkt överlycklig över ryktena om att han eventuellt ska till MODO. Jag är inte alltför imponerad av den karln, och i mitt tycke kan han gärna gå till en annan klubb.

image144

Kommentarer
Postat av: Oraklet

ÄNGEL? Du ser ut som en hemskt mördardocka!!!! GaaaahhH!

Postat av: Sandra

Haha, söta bilder ;)

2007-07-18 @ 10:47:16
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback