Jag, en liten brat

Lista snodd från Linda. Dumma Linda som är uppe och lever livet i Foppaland nu. A.V.U.N.D.S.J.U.K? JAAAA!

Har:
[x] mamma
[x] pappa
[  ] styvmamma
[  ] styvpappa
[  ] styvsyskon
[x] bror
[  ] syster
[  ] bror/systerson
[  ] bror/systerdotter
[x] mobiltelefon
[ ] eget badrum
[x] eget rum
[  ] swimmingpool
[  ] hot tub
[x] gästrum
[x] dator
[x] TV

TOTALT: 8

[ ] större säng än normalt Vad är normalt?
[x] mer än 4 par skor
[x] solglasögon
[x] klocka
[x] mp3spelare/ipod
[ ] ett fungerande PS2
[  ] nintendo wii
[x] xbox som funkar
[X] nintendo 64 som funkar
[  ] gameboy advance
[  ] gamecube
[  ] nintendo ds

TOTALT:6

[  ] pokerbord
[ ] basketkorg
[x] hockeyspel
[  ] biljardbord
[x] fotboll

TOTALT: 2

[X] nattduksbord
[  ] stereo på rummet
[x] cd spelare
[  ] något klädesplagg från Abercrombie & Fitch eller Hollister/AE
[  ] dina föräldrar har gett dig lov till kreditkort/atm kort

TOTALT: 2

[x] jobb/sommar jobb
[x] shoppar minst en gång i veckan
[x] har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] kamera/videokamera
[x] telefon

TOTALT: 6

[x] skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[  ] gitarr/trummor/basgitarr
[  ] piano/keyboard
[X] något annat instrument
[ ] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[  ] haft en personlig tränare
[x] dyra smycken
[x] träffat en kändis

TOTALT: 4

[x] platt/locktång
[ ] varit i en slagbur, som är till för baseball
[x] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[  ] varit i Asien
[  ] varit i Australien
[  ] varit i Afrika
[  ] varit i Sydamerika

TOTALT: 4

[x] föräldrarna har bil
[X] jet ski/båt
[  ] husbil/husvagn
[x] jag har en bil

TOTALT: 3

[x] hemmagjord mat nästan varje dag
[x] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[x] äger en videokamera
[ ] egen laptop
[x] egen dator

TOTALT: 4


TOTAL SUMMA: 40

1-23 = ghetto-kid
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb

Jaha. Så jag är alltså en bortskämd brat. Nu får Murke vatten på sin kvarn. Tur för mig att jag inte har en syster , då hade jag ju varit en uppeklassens snobb! Hujeda mig!

Braten vill ha:


image164

Från KyssJohanna.se


Men mest av allt mat, så det blir det nu. Makaroner och köttbullar. Igen.

image144



Kommentarer
Postat av: sassa

haha din lilla brat :p snyggt armand jue!

2007-07-13 @ 23:15:26
Postat av: Morran

Haha, jo visst! Ja, det är jättesnyggt. 245 kronor, som hittat. Men min ekonomi är ju en ren miserabel angelägenhet just nu, så jag får hoppas det finns kvar när pengarna trillat in sedan. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback