Jag vill bara ha, och ha, och ha...

Hittade lite saker jag blev kär i i Sandras inlägg om önskeoutfit. Se inlägget här.

Klänningen är från Vero Moda och för 299 kronor får den komma hem till mig. Arbandet är mitt favoritarmband från KyssJohanna. Jag har ett i brunt, men vill även ha det svarta som nu kommit in i lager igen. 175 kronor, betydligt billigare än originalet CC Skye som ligger på dryga tusenlappen. Väskan kommer från Malling & Mikai, Accessora och går på 1665 kronor. Med andra ord kommer jag inte att köpa den.



           


image202
     


Gud vad jag vill shoppa. Det är ett beroende, på riktigt. Jag vill bara ha, och ha, och ha. Eller ja... Så är jag ju med allt. Jag vill ha allt jag inte får. Oh yeah.

Nu ska jag upp till stallet. Både jag, Ulan och Ville ska få oss ett motionspass. Nice.

image144


Kommentarer
Postat av: Anna

ja, jag har läst båda dom kurserna i Karlstad. Är det i Karlstad du ska läsa dom? Jag läste journalistiken på halvfart nu i våras och jag la inte ner mycket tid. Man fick sina skrivuppgifter och så gjorde man dom. Men det kanske kan blir lite körigt med föreläsningarna och så för din del? Dom kanske krockar. Du ska du skriva c-uppsats alltså:)

Postat av: sassa

bilderna krånglar man kommer till din andra (den gamla) bloggen om man klickar på dom istället för att d blir stora. klänningen va väldigt fin o ja vill också ha sånna armband!:)

2007-07-28 @ 22:48:31
Postat av: Morran

Sassa: Ja, klänningen är vrålsnygg! Bilderna krånglar bara ibland, av någon konstig anledning. :S

2007-07-29 @ 02:38:42
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Postat av: sassa

ja nu funkade d hehe. ja såg att d fanns halsband oxå som va samma som armbanden. kanske ska köpa ett sånt o snurra runt handleden. fanns ju många fina färger men d får nog bli svart lr brunt tror jag.

2007-07-29 @ 15:52:49
Postat av: Morran

Japp, jag vill ha halsbandet i svart eller brunt, och sedan ett svart armband och sedan gärna någon mer färg. Tror inte dessa finns i rosa och orange (som originalet) men det skulle jag gärna vilja ha.

2007-07-30 @ 22:52:23
URL: http://remrem.blogg.se/morran/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback