Minus tre minuter

Jag lyckades springa på tre minuter mindre än i torsdags, och det får väl ses som godkänt åtminstone. Speciellt med tanke på hur min själ mår efter Morrisons svek. Hur kunde han? Vad är pengar mot ett SM-Guld? Göteborg mot Örnsköldsvik? Frö mot Mod? Miffon mot världens bästa hjältar? Herregud, fick han hjärnsläpp? Morris, kom tillbaka! Riv kontraktet, säg att du har ångrat dig!

Jag hoppas verkligen Kung Forsberg fick ett bra besked hos läkaren förut. Och grattis till Adrian Chips seger!

Nej tusan, nu ska jag gå och vila efter att ha slitit ut mig totalt. TV4 visar Beck, äntligen något vettigt att se på TV under sommaren. Danke.

Och jag hoppas min blogg ser normal ut sedan efter att jag sett på Beck. Den verkar ha fått... Krupp. Eller allra minst elefantfot. Hujeda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback