Tjuvlyssnat

"Jaa, så jag har något till efterspelet också"

Man ~40: Du har bredband va?
Man ~25: Japp!
Man ~40: Och DVD-brännare?
Man ~25: Ja, det med.
Man ~40: Kan inte du bränna en DVD med porr till mig då?
Man ~25: Eeh, jo det kan jag väl?
Man ~40: Bra, jag betalar skivan och så?
Man ~25: Visst!
De fortsätter att äta.
Man ~40: Och du, kan du inte ta med den där? Hitta Nemo? också?

Hahahahaahahaha! Tjuvlyssnat är en galet bra källa till humor.

Dagens musiktips:

What's up - 4 Non Blondes



Fröken Bitters absoluta favoritlåt. Igår, idag, imorgon.

Nu har jag dessutom tröttnat på detta. Jag ska ha körkort det här året, och jag ska skriva teoriprovet den 24:e augusti. Och det ska bli jävligt bra.

image144



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback