Varför är Värmland stället som glömdes?

Regn, regn, regn. Jag älskar vanligen regn, men så här, nej. Norrland har finaste vädret på länge. Missförstå mig inte, jag missunnar dem ingenting, men det känns lite som att när de har Världens bästa lag och Världens bästa stad... Ja, då skulle vi väl kunna få deras fina väder åtminstone?

Det finns dock saker som muntrar upp i regnet:

Dr. Jan Itor | - Season 6. säger:

Nåja, jag skiter i vilket. Jag är bara intresserad av att höras om han görs till åtlöje.


Fröken Bitter bevisar en gång för alla att hon inte har någon medkänsla eller empati för andra. Vi kallar sånt för Kärlek. Eller något.

---

Here we go again med en LISTA!

Tre saker/personer jag inte förstår mig på:
Me
Myself
I

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Armband
Linser
Papper, papper, papper


Tre saker jag gör just nu:

Tänker
Skriver
Kollar NHL-övergångar


Tre saker jag kan:

Vettiga saker
Ovettiga saker
Andra saker


Tre saker jag inte kan:
Bryta mina principer
Ge upp saker
Somna snabbt


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

Regnet
Bra musik
Calle Johansson


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
QuarkXpress och Photoshop
Riktigt bra amerikanska
Slalom


Tre favoriträtter:
Tacos
Fiskbullar
Fläskfilé och klyfpotatis

---

Morran hissar: Min träning. Kanonbra går det! Och inte att förglömma: Jag tycks ha fått ordning på radion i mitt rum, så den även fungerar nattetid. Mysigt värre!

Morran dissar: Jihdes idotii. Jag kan inte släppa att han lämnar SVT för TV4. Usch! Nu hoppas jag Wikegård kan få agera programledare i Hockeykväll, och att världens bästa Calle Johansson hoppar in i Hockeykväll som expert. Givetvis ska han vara kvar på Canal + också.

image153

Kung Calle Johansson (Bild: Aftonbladet)

Ja just det. Diss, diss, diss på idiot-msn också.
---


image111

Nycklar


Vart går nycklarna på din nyckelknippa? Snart 20 år, och har ingen nyckelknippa. Skönt värre!

Har du fler saker på nyckelknippan än bara nycklar, vad? När jag haft en nyckelknippa så har jag inte haft annat än nycklar.
Vems nyckel skulle du vilja ha, om så bara för en liten stund, och varför? Peter Forsbergs. Varför? Jo, men det skulle ju vara trevligt.

Var förvarar du dina nycklar, när du inte bär dem med dig? Jag har inga, så jag förvarar dem ingenstans.

Vem har förtroendet att låna din hemnyckel och av vilken anledning skulle du låna ut den? Peter Forsberg. Och av vilken anledning tänker jag inte säga.

image144



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback